Millä kytkimellä meinasit ajella?
En ole vielä päättänyt (kytkin/vauhtipyörä). Alkuperäisillä emmeillä mennään nyt ja todennäköisesti tovi tulevaisuudessakin.
Aitan nurkassa makaa vanha DMF, joka olisi tarkoitus jossain kohden ehtiä aukaista ihan uteliaisuuttaan ja tutkia hieman sen sielunelämää (vahvistusmielessä).
Ovat isot pojat puhuneet, että semmoista ei saa enää nippuun jos menee pöydälle levittämään mutta ei kai sitä avaruusoliot sentään ole tehneet?
Noista "kovista pyöristä" näyttäisi olevan kahta kokemusta ja koulukuntaa.
Toisilla tuntuisi paskovan laatikon (esim. nimim "Esa-Setä" V70 II) ja 850 -sarjalaisissa on kokemusta semmoisella kestämisestäkin (nimim:"oldpet").
Esa-Sedällä taisi kylläkin olla omassa autossaan bensa Audin pyörä, joka on varmasti huimasti kevyempi kuin "pottapyörä"?
Jotakin sen eron vauhtipyörän massassa on kuitenkin pakko vaikuttaa sillä kyllähän vääntövärähtelyiden luulisi heläjävän ihan erimalliin moottorista vaihteistoon jos kampiakselin päässä on vähemmän rautaa kulmanopeuden muutoksia hidastamassa?