Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Pitääkö starttinappiakin pitää se 40 sekkaa pohjassa?
12
Offtopic / Vs: Auton kattoluukut/lasikatot
« Uusin viesti kirjoittanut Gazza tänään kello 16:29:33 »
Itselläni ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa lasikatosta reilun neljän vuoden käytön ajalta. Eikä ole myöskään ollut mitään ongelmia koskaan. Seuraavassa autossa on myös varmuudella ko. varuste.
13
Offtopic / Vs: Auton kattoluukut/lasikatot
« Uusin viesti kirjoittanut Ristus tänään kello 16:21:28 »
2016 XC90
14
Yhdistys tiedottaa / Vs: 2024 Kesämiitin talkoolaisia etsitään 20.7.2024 Ahvenistolla
« Uusin viesti kirjoittanut Sandelz tänään kello 16:19:49 »
En ole vrcf jäsen mutta voin auttaa talkoilulla ainakin alussa jonkin aikaa, haluaisin päästä pyörähtämään radalla jossain välissä
15
Offtopic / Vs: Auton kattoluukut/lasikatot
« Uusin viesti kirjoittanut 311 tänään kello 15:53:41 »
Mikäs kiesi sulla Ristus mahtaa olla ?
16
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Abs -koodit
« Uusin viesti kirjoittanut jak900 tänään kello 15:49:18 »
Boksin numerosarjat voi olla samat mutta miten ohjelmisto?
17
Myydään varaosat / VOLVO 3" 0 280 213 006 ilmamäärämittari.
« Uusin viesti kirjoittanut GHOST tänään kello 15:37:43 »
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N  yksityisviesti / sähköposti/ soitto!



 
0405544358

autoharri@hotmail.com



Tälläinen kuuluisi VOLVO 760 1985 - 1990.

Langat on ehjät.

Hinta***140e postikuluineen
18
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Mysteeri johdot ?
« Uusin viesti kirjoittanut Kolli05 tänään kello 15:37:30 »
Autossa ei ole lisävahvistinta apukuskin penkin alla ja ääntä autoon tuottaa alkuperäinen hu-650 soitin joten sillä minä niiden liittimien perään kyselenkin
19
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: 2012 XC60 D5 ilmastointi pätkii
« Uusin viesti kirjoittanut MJu tänään kello 15:13:51 »
Mahtavaa, että tuli tuolla välyksen säädöllä kuntoon! Omassani se tosin oli vain sen 0,7...0,75 ja toimi silläkin. Säädin välyksen itse siihen 0,3...0,35 millimetriin, eikä vika sillä korjaantunut.

Tänään kävin kuitenkin keskustelemassa ohimennen Porvoon Autosalvassa ensin huoltotyönjohtajan kanssa ja sitten hänen suosituksestaan tietyn mekaanikon kanssa. Mekaanikko kysyi näkemättä autoa, että onko keulalla yksi vai kaksi flektiä ja että lähtevätkö ne molemmat pyörimään silloin kun kompressori lähtee pyörimään. En osannut tähän vastata muuta kuin että ainakin kuulon perusteella jokin flekti lähtee pyörimään samalla hetkellä kun kompurakin kytkeytyy. Mekaanikko mainitsi, että kummankin pitäisi pyöriä kun kompura on käynnissä.

Ajettuani kotipihaan jätin auton käyntiin, sisätilan lämpötilan pyynnit LO:lle ja AC-nappula varmasti aktiiviseksi (tai vaihtoehtoisesti automaattiasennolle) ja jäin odottamaan kompressorin kytkeytymistä. Heti kun kompura kytkeytyi ja kylmää alkoi jälleen virrata kajuuttaan, menin katsomaan näitä kahta flektiä konepellin alle. Vain toinen flekteistä pyöri - pienempi flekti ei pyörinyt ollenkaan.

Varasin kyllä ajan tuonne ko. mekaanikolle, mutta on yli kolmen viikon jonot. Siihen mennessä taidan tänään syöttää tuolle pienemälle flektille suoraan 12V ja testata sen toiminta. Jos se ei toimi, niin ainakin siinä on yksi vika mikä pitää korjata.

Onhan se ihan järkeen käypää, että minulla kun auton käynnistää kylmänä, pyörii kompura noin minuutin kunnes sammuu. Sitten kompura odottaa sen noin 10min kunnes käynnistyy taas hetkeksi uudestaan. Kun kylmäaine mene kompuran läpi, muuttuu se korkeapaineiseksi kuumaksi kaasuksi, joka sen jälkeen menee lauhduttimelle. Jos kerran lauhdutin toimii vajaalla teholla toimimattoman flektin vuoksi, niin kyllähän jonkun anturin pitääkin pysäyttää kompressori, kunnes lauhduttimelta tuleva kaasu on jälleen riittävän viileä (lauhtunut).

Kerron lisää, kun olen viisaampi.

20
Offtopic / Vs: Auton kattoluukut/lasikatot
« Uusin viesti kirjoittanut Ristus tänään kello 15:06:57 »
No mulla oli kattoluukun ja takalasin välinen tiiviste kutistunut mitä todennökösimmin auringosta ja sitä ei voi vaihtaa kuin vaihtamalla lasiluukun. tämä tehtiin koska luultiin että vesi tuli siitä mutta ei se vuotanut siitä vaan syy on päin helvettiä suunniteltu viemäröinti joka on lasikaton ympäri mutta se on noin 1,5 cm katosta irti joten jos auto on luiskassa runsas sade menee viemäröinnin yli vaikak on molemmin puolin autoa poistokanavat mutta se on liian pieni kouru ja vesi pääsee kattopahvin päälle ja valuu sieltä lattialle...
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Elekma  Autoracing