Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo 854 T-5R -95 "Immortal"

  • 177 Vastauksia
  • 61868 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ToniJH

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1953
  • Volvo V70 2.4D
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #15 : 14.04.2013, 18:22:26 »
Hyvännäkönen menijä sulla ja hyvin erottuu edukseen. Monissa 850 näkee noi puskurin mustat osat haalistuneen värisinä, nuo maalatut kestääkin jo pitemään :)
- Nyk: Volvo V70 2.4D 2004 - - EX: - Volvo V70 D5 2002 - EX: - Volvo V70 2001 -EX: - Volvo V70 1998 -

Liikenteessä vanha – mutta yhä vain toimiva – kikka on hankkia auto, jonka ratissa lukee Volvo. Automerkin nimessä v on vasemmalla, o oikealla

Poissa JanMac

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 867
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #16 : 14.04.2013, 18:35:52 »
Hieno peli  :o Mikäs noiden vanteiden merkki/malli on ? Ei ihan saa keskiöstä selvää ...
S80 Executive D5 AWD

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #17 : 14.04.2013, 21:48:11 »
 Vanteet on Dotz Roadster Hg 18x8'' ja kiiltää paljon enemmän livenä ku kännykän kameralla kuvattuna  ;) Myllytykseen täytyy viedä kans, osaako joku neuvoa tampereen suunnalta hyvää myllyttäjää ja mieluusti vielä aika halvalla? Erottuu melko hyvin nyt nuo maalatut lokarit ja puskurit ja listat, muu auto alkaa olemaan jo aika matta ja vaha ei enää pelastanu  :buck2:
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #18 : 17.04.2013, 17:17:38 »
 Subipaketti hankittu, kiitos tästä PerttuT5, hyvin soi sopuhintaan. Käytin myös myllytyksessä auton eilen, 100e kovavahan kanssa ja hyvä tuli ! Alla voi verrata aika hyvin kuvista. Multa voi kysyä kaverin numeroa, jos myllytys kiinnostaa. Nyt tuli uusi "ongelma", klommot. Näkyy kaikki pienet ja vähä suuremmat klommot aika hyvin myllytyksen jälkeen, eli jos joku foorumilainen omaa klommonsuoristussetin niin saa ottaa yhteyttä ! Kaikki varmaan näkee kumpi on ennen myllytystä otettu  ;D

EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa PerttuT5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 19
  • for life
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #19 : 18.04.2013, 10:15:17 »
 O0 Hieno auto sulla kyllä kaikinpuolin. ;) Ja kiitoksia vielä kaupoista. :)
s80 2.0D -10, ex: s60 T5 -02

Poissa JiRRR

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 165
  • Volvo R owners Finland
    • JRJ Garage
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #20 : 18.04.2013, 19:25:27 »
Kyllähän rupes kiiltämään aivan toiseen malliin, mutta eikö enää kehtaa ottaa päivällä kuvia? :D
JRJ Garage
Volvo 850 T-5R
Volvo 240 '89 B200F
Ex "Lumikki" 740 '88 B200K

Poissa OssiKaba

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 187
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #21 : 19.04.2013, 01:04:04 »
Vähän myöhään, mutta taisit tulla Hervannan valtaväylällä maanantaina vastaan (joskus ennen viittä iltapv).  :hello:
Hyvältä näytti kasipätkä.

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #22 : 19.04.2013, 05:57:52 »
Subipaketti hankittu, kiitos tästä PerttuT5, hyvin soi sopuhintaan. Käytin myös myllytyksessä auton eilen, 100e kovavahan kanssa ja hyvä tuli ! Alla voi verrata aika hyvin kuvista. Multa voi kysyä kaverin numeroa, jos myllytys kiinnostaa. Nyt tuli uusi "ongelma", klommot. Näkyy kaikki pienet ja vähä suuremmat klommot aika hyvin myllytyksen jälkeen, eli jos joku foorumilainen omaa klommonsuoristussetin niin saa ottaa yhteyttä ! Kaikki varmaan näkee kumpi on ennen myllytystä otettu  ;D
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Mitäs mitäs? Tankkasitko tuosta? Et kai vaan 95:sta sille syötä? Kyllähän se silläkin toimii, mutta volvokin suosittelee korkeempi oktaanista. Vai pistätkö RE85:sta?
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #23 : 19.04.2013, 11:01:05 »
JiRRR: Ei oo ainuttakaan holoa, joillain ilmeisesti kokemuksia huonoista myllyttäjistä koska omista kavereistakin yksi oli varma että holoja täynnä  :o Kuva otettu illalla myllytyksen jälkeen, siksi yöllä  ;)
OssiKaba: Tulit ite oranssilla C70? Kateltii siinä kaverin kaa et onpas upee peli sulla  ;)
Rusakko: Kympillä heitin 95  :-[ Ei jaksanu enää ehtoolla alkaa metsästää 98 ku alko sataaki samalla.
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #24 : 29.04.2013, 11:40:09 »
Ollu vähän hiljasempaa ku voinu vaa ajella nytten  :) Takajouset hain mätänetistä, tuli ostettua farkun vahvistetut ku vituttanu perän tippuminen aina ku joku istuu kyytiin. No, jouset oli samanpituset ni aattelin että voi kai ne muutaman sentin perää nostaa = ok, mutta sehän nousi 5-10cm ihan laakista  ;D Nyt on vanha kunnon koroperä, kunnes pääsee ottaa kierroksen pois.
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #25 : 02.05.2013, 11:43:32 »
 Nyt tarvitaan sitten apuja. Eli käytin auton penkissä viime viikolla ja tulos 235hp/338nm, maksimiahdot 0,6bar. No, tilasin uuden lastunki ruottista ja ahdot ei noussee vieläkään... ahtopaineensäädin vaihettu, turbo huollettu, bypass ei vuoda, kellon kalvo ainaki ehjä, tangon säätö ei vaikuta. Mekaanisella säätimellä höökii niin vitusti, mutta ei viittis konetta leivottaa silläkään vahingossa. Meen tänään kokeilemaan toisella moottorinohjausboksilla, jos siinä ois vikaa ja otan kierroksen noista jousista poies. Saa kertoa ehdotuksia missä vika :idiot2:

EDIT: Asia kunnossa, oli perkele tcv:n letkut väärinpäin, löyty kunnon kuva ni johan alko ahtaa  :o Jousista kierros pois ja tippu just sopivasti  :)
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013, 15:02:40 kirjoittanut NordicR »
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #26 : 06.06.2013, 22:24:57 »
 Töissä pitänyt sen verta kiirettä, ettei ole ehtinyt juuri mitään vollelle tekemään. Tuli kummiskin paikattua takakaaren alaosa (ei kiveniskuteippiä sillä puolla) ja takaoven lista, kun joku meni parkkipaikalla kolauttaan kylkeen. Konehuoneeseen ostin uuden reletelineen, sulakerasian kannen, ecukotelon kannen ja muuta pientä muovihärpäkettä. Tarttis kattolistoille jotain vielä keksiä, kun on vähä alkanu halkeileen muovi niissä, hiilariteippi voisi olla yksi vaihtoehto. Saa tarjota uritettuja/rei'itettyjä jarrulevyjä ja kisapaloja  :) Katin sisukset pitäis kans nyppiä poies, kun ei tuolla jeesuksen vanhalla paskalla mennyt enää päästöistä, vaikka kone on "uusi". Saa tarjota myös 3'' downpipea, mieluiten katillista  :) Aivan, lauantaina loimaalle HeMa:an näytille  :hello:
« Viimeksi muokattu: 06.06.2013, 22:26:39 kirjoittanut NordicR »
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #27 : 09.06.2013, 14:00:00 »
Päätti sitten kokonaismatkamittari + trippi hajota tossa perjantaina  :-\ No, jaksoin herätä ja viedä auton eilen näytille sentään, olikohan joku foorumilainen ketä kuvannu?

EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #28 : 27.07.2013, 13:52:02 »
Kirjotellaas pitkästä aikaa tännekin  :) Autoon tullu kilometrejä aika lailla kymppi nyt ensisavujen jälkeen ja hyvin on toiminut. Tekniikan puolelta ainoastaan flekti on sanomassa sopimustaan irti. Ulkonäöllisesti ei ole tullut vissii muuta kuin volvon alkuperäiset kangasmatot  :P Leimallakin tuli käytyä ja tuli opittua uutta, hylky käsijarrun tehottomuudesta, muuten kaikki ok. Jarruvoimat 1,2kN molemmilla puolilla ja ei riitä  ::) 1,5 pitäis molemmilla puolilla olla minimissään (16% kokonaismassasta). Kattelin vaan kevään lappua niin oli 0,9kN molemmilla puolilla ja ei mitään sanomista ollu  ::) Eilen tuli sitten heitettyä uudet orkkiskengät kiinni, hiottua rumpua yms ja teho parani perstuntumalta ihan vähän -.- Jollei mee läpi niin tulee ruumiita konttorilla...
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: Volvo 850 t-5r -95 "Immortal"
« Vastaus #29 : 09.08.2013, 11:35:50 »
Auto tuli leimattua tossa pari viikkoa takaperin  :) Korjasin vielä konttorin pihalla absin liittimetki niin ei vilkuttele edes sillon tällön enää valoa. Muuten toimii kaikki mainiosti, mutta flektin laakeri on aivan sökö, täytynee tilailla uutta viikonlopun aikana. Kokeilin huvin vuoksi tota lastua, joka auton mukana tuli alunperin. Chipissä lukee made in singapore ja pätkii yläkiekoilla ja kierrokset leijailee kummasti tolla, ei edes ahda kuin 0,7-0,8. Roskiin meni  ;D Eiköhän tuossa ollut suurin syy miksi kone alunperin kosahti. Käy kolme kertaa paremmin tolla DP-racingin ruottalaisella lastulla.
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo