Tervehdys kaikille!
Jopas se myrkyn lykkäs...
Nyt on uudet kesägummit 760:n alla, huomattiinpa vaihtohötäkässä vain että vanha takajousi olikin särki eli poikki.
Ja ei kun uutta tilalle mutta kun on madallettu niin alkaakin ilmeisesti menemään vaikeaksi...
Lueskelin tuolta vanhalta foorumilta aiheesta olevan pitemmän litanjan mutta siitä nyt ei tullut hullua hurskaammaksi.
Muutaman kerran puhuttiin kuormajousista joista pätkäisee sitten tarvittavan verran pois, Lesjöförsseistä ja Cobrista vähän enemmänkin...
Mutta mitkäs alle ja mistä?...Perä nyt ei saisi ainakaan laahata joten olisko se nyt sitten tuo kuormajousi + rälläkkä sitten paras vaihtoehto ja napsii sitä mukaa poikki miten alas perän halajaa / että auto on vaaterissa?
Auto on siis 760 farmari, 2.3 litrainen turboplussa (140 kW) vuosimallia -90.
Madallukset on papereissa, ilmeisesti tiputettu ainakin sen 30 milliä kun peippöreissä lukee madalluksesta seuraavaa: keskiöstä lokarin reunaan edessä 35,5 cm. Peräpäästä ei sitten olekaan mainintaa kun teksti loppuu kesken...
Iskarit olivat ainakin viime kesänä ihan ok kun meni katsastuksestakin läpi että heilahti, taakse pitäisi saada vaan nyt nuo jouset...
Urputtaako ne konttorilla noista rälläkkämadalluksista kuinka helpolla? Tietysti osuu kohdille just se kusipäisin katsastusmies joten kaippa se on tapauskohtaista...
Pirkanmaalla (Tampere tai Kangasala) kenellään asiantuntemusta ko. asiasta? Apu tulee tarpeen...
Kiitos vastauksista jo näin etukäteen!