Vakionokalla ja omilla venajousilla ei ole iloa kierrosten nostamisesta, venttiilit vaan tekevät helpommin tuttavuutta mäntien kanssa. Tuo D nenäkeppi on vielä sieltä miedommasta päästä mitä löytyy niin silläkin turha laulattaa. Jäykemmät jouset ja vähän rajumpi nokka (vakioista A, K, H) niin voisi nostaa rajoitinta. Oikea virinokka (satkuja) tai vakionokasta hiottu virinokka (alun toistasataa) + säädettävä nokkapyörä (noin satku) niin rupeaa punakone laulamaan. Leimalla päästöjen kanssa sitten virinokkien kanssa luvassa ongelmia.
Yleensä ongelmia aiheuttaa enemmän kakkosen ja kolmosen iso ero välityksissä, kolmoselle vaihtaessa tipahtaa vetoalueelta, kakkosen kanssa ei ongelmia. Tiuhan perän kanssa sitten se jo valmiiksi tiuha ykkönen on melko turhake. Tosin ainakin M47:a on kahdella eri ykkösen välityksellä, ero käytönnössä huomattava vaikka paperilla ei olekaan iso.