Jos ei vuoto ole suuri, eikä kastele jakoremmiä, niin itse ajelisin lähemmäs remmin vaihtoa ja välillä vilkaisisin, että onko vuoto lisääntynyt, siis omassa autossa.. jollekkin joka ei kovin autojen päälle ymmärrä, ehdottaisin, että vaihdettaisiin nyt (jos henkilö ei ole pätevä tarkastelemaan, että onko vuoto lisääntynyt)
Jos sen vaihdon tekee ohjeen mukaan, niin työtä on jonkin verran enemmän, kuin pelkän remmin vaihdossa.
Se jakopäänmuovitausta irroitus, nokkien takapäästä alipainepumpun irroitus ja sinne lukitustappi, startin irroitus ja sen alta löytyvän pultin paikalle lohkoon kampi-askselin lukitustappi.
Lukitukset täytyy tehdä sen takia, kun nokka-akselin hammaspyörän pultinreiät on soikeat, eli nokka- ja kampiakseli linja asetetaan tällä tavalla kohdalleen.
Tuon voi toki oikaista ja tehdä nokka-akselin pyörään hyvä merkki, että sen saa samaan kohtaan, missä se olikin, onnistuu esimerkiksi maalikynällä tai vastaavalla tekemällä jälki pultinkantojen ympärille ja asettamalla ne kiinnittäessä samaan kohtaan.