Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: mass3 - 04.03.2014, 01:29:27

Otsikko: 700/900srj. Automaatin manualisointi.
Kirjoitti: mass3 - 04.03.2014, 01:29:27
Tämmöinen kiinnostaisi, minkälainen homma on ja mitä kaikkea pitää tehdä.

Itseltä löytyisi siis tekniikka (b230ft + m46) mutta manuaaliaskilla olevaa koppaa ei tunnu löytyvän keneltäkään myynnistä. Eli melkein pakko ostaa koppa AW / ZF laatikolla.
(Löytyy myös polkimet , työsylinteri yms. tarvikkeet)

Eli:
-Löytyykö automaatti 700/900sarjalaisesta samanlainen poljinteline varustus? eli kolmelle polkimelle paikat, vai täytyy itse tehdä kiinnikkeet?
-Onko tulipelissä valmiina reikä kytkinpolkimen sylinterille automaatissakin vai täytyykö sekin sinne itse tehdä?
-Mitä muuta tämmöisessä projektissa pitäs ottaa huomioon esim. sähköjen osalta.

-Tommi
Otsikko: Vs: 700/900srj. Automaatin manualisointi.
Kirjoitti: Lankku - 04.03.2014, 11:38:47
Kaikille manuaalia varten tarvittaville osille on valmiit paikat, samoin ylivaihteen releelle sähkökeskuksessa. En muista tuliko nappivitosen merkkivalonjohto valmiiksi jo releelle, mutta sen näkee kytkentäkaaviosta. Ja käyntiinkin lähtee kun hypyttää kepille menevät P-asennnon tunnistuksen johdot. Kaasupoljinta ei vaihdeta, jarru/kytkinpoljinteline vain.
Otsikko: Vs: 700/900srj. Automaatin manualisointi.
Kirjoitti: HembalanD - 04.03.2014, 12:12:49
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=1743.0
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=38233.msg680465#msg680465
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=44669.0