Ateho  Elekma

360 GLT

  • 28 Vastauksia
  • 10718 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
360 GLT
« : 15.11.2011, 15:46:44 »
Noniin pienen (joku 3-4 vuotta) tauon jälkeen vois taas koittaa saada projektia vähän eteenpäin.

Ei ois enää ku työkaluista ja tekemisestä kiinni tää juttu. Ja totta kai jotain pikkuosaa joutuu viellä hommaamaan, mutta pääasiassa kaikki on jo samassa tallissa ei tarttis ku yhdistää auto ja osat ;D

Eli lähtökohta ois 160tkm. Ajettu aivan vakio 3satku http://smg.photobucket.com/albums/v605/Makkiver/?action=view&current=Kuva0051.jpg

Ja tallissa lojuvat osat

B23A

530 isolla pakoventtiilillä

HX 40

MDS

Getrac

Typ 210 lukko.

ja tietenkin perus setit useampaan hevosvoimaan eli bensapumppu, suuttimet, cooleri jne.

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #1 : 15.11.2011, 15:49:54 »
Aloitetaankin heti kysymyksellä turvatankista.

Onko joku keksinyt pätevän keinon naittaa alkuperäisen tankkausputken vaikka JAZ:in turvatankkiin?

Ja kai tollasen voi takaluukkuun laittaa vaikka ei erillinen tila olekkaan?

Poissa mettis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #2 : 15.11.2011, 18:02:52 »
Aloitetaankin heti kysymyksellä turvatankista.

Onko joku keksinyt pätevän keinon naittaa alkuperäisen tankkausputken vaikka JAZ:in turvatankkiin?

Ja kai tollasen voi takaluukkuun laittaa vaikka ei erillinen tila olekkaan?

ei ainakaan kolmiovisen sierran takaluukkuun saanut laittaa..olis pitänyt tehdä kotelo päälle >:(

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #3 : 15.11.2011, 21:09:12 »
ei ainakaan kolmiovisen sierran takaluukkuun saanut laittaa..olis pitänyt tehdä kotelo päälle >:(

Just meinasinkin että vähän sama juttu ku akun kanssa.
Unohdetaan turvatankki... Ei kai se vakio niin paljon tiellä oo.

Poissa Aukki

  • Master (evp)
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1780
Vs: 360 GLT
« Vastaus #4 : 15.11.2011, 21:14:42 »
Josko laitat 340:n tankin?
(et sä kummiskaan vararenkaalla takaloosterissa mitään tee)
Aikuisten mopoautoilua jo vuodesta 2022

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #5 : 15.11.2011, 21:54:26 »
Josko laitat 340:n tankin?
(et sä kummiskaan vararenkaalla takaloosterissa mitään tee)

Ei oo nytkään vararengasta.

Kummonen tankki niissä on?

Poissa NBM

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #6 : 17.11.2011, 23:54:55 »
Rellukoneisissa 45l tankki on kontin alla ja vararengas konehuoneessa, 360 60l tankki takapenkin alla, kuten varmaan tiedätkin. Hommaa vaikka Alfamerin korjausopas niin selviää erot...  ;) Jos kerta laatikko tulee eteen ei alkup tankki ole tiellä ja kun se on kaksiosainen niin tuskin loiskuminenkaan on ongelma. Painonjakauman kannalta parempi alkup paikka kuin kontti.

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #7 : 18.11.2011, 15:52:08 »
Rellukoneisissa 45l tankki on kontin alla ja vararengas konehuoneessa, 360 60l tankki takapenkin alla, kuten varmaan tiedätkin. Hommaa vaikka Alfamerin korjausopas niin selviää erot...  ;) Jos kerta laatikko tulee eteen ei alkup tankki ole tiellä ja kun se on kaksiosainen niin tuskin loiskuminenkaan on ongelma. Painonjakauman kannalta parempi alkup paikka kuin kontti.

Juu ei tankki laatikon tiellä ole sitten enää, mutta perään täytyy tehdä jonkin näkönen kehikko niin se vois olla parempi tehdä ku ois enemmän tilaa.
Katotaan nyt haittaako tuo vakio tankki?

Poissa Half time

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #8 : 18.11.2011, 18:48:28 »
Kyllä se sitten on kiva auto tuollainen turbo sika. Hauska auto ajaa varsinkin talvella.    ELK

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 360 GLT
« Vastaus #9 : 18.11.2011, 19:00:24 »
Noniin pienen (joku 3-4 vuotta) tauon jälkeen vois taas koittaa saada projektia vähän eteenpäin.
Äläs ny liiottele, ei siitä oo ku 2,5 aikaa kun sen vanhan kopan hain pois jaloista, ja vissiin jotain oot sen jälkeenkin tehny  ;D
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #10 : 19.11.2011, 11:24:38 »
Äläs ny liiottele, ei siitä oo ku 2,5 aikaa kun sen vanhan kopan hain pois jaloista, ja vissiin jotain oot sen jälkeenkin tehny  ;D

Joo mut se oli ainaki puolivuotta koskemattomana ennen ku hait ;)
Sen jälkeenhän tätä projektia ei oo jatkettu.

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #11 : 22.11.2011, 22:29:43 »
http://img.photobucket.com/albums/v605/Makkiver/SDC11796.jpg

Jos kiinnostaa 160tkm. Ajettu B200E ni tässä olis yks kappale ylimääräisiä.
http://img.photobucket.com/albums/v605/Makkiver/SDC11797.jpg

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #12 : 19.12.2011, 19:39:06 »
Voimansiirto kynitty pois. Pikaisten mittausten perusteella vetareita tarttis jatkaa... About 2cm lyhyempi tuo pemarin paketti ku volvon. Vai venyykö nivelet sen verran? Eihän se ole ku 0,5cm/nivel?

Poissa Makkiver

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 18
  • www.vrcf.fi
Vs: 360 GLT
« Vastaus #13 : 19.12.2011, 20:41:28 »
No kai tuokin pituusero eliminoituu 5cm madalluksella? Aika hyvin tuli valittua voimansiirto :) Viellä ku sais Atailta ne tumpit...

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 360 GLT
« Vastaus #14 : 19.12.2011, 20:43:29 »
No kai tuokin pituusero eliminoituu 5cm madalluksella? Aika hyvin tuli valittua voimansiirto :) Viellä ku sais Atailta ne tumpit...
Setrikki on jo pohjallaan, vielä kun sais sen hylsyn viimeisteltyä paalikuntoon eli sisusta ja valot pois, niin saatais sianpää kipattua kylelleen. Tosin siellä on piha 10x niin pahaa savivelliä kun viimeks että melkeen tars tulla pakkanen. Muuten uppoo polvea myöten...  :idiot2:
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

Ateho  Elekma