0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Aloitetaankin heti kysymyksellä turvatankista.Onko joku keksinyt pätevän keinon naittaa alkuperäisen tankkausputken vaikka JAZ:in turvatankkiin?Ja kai tollasen voi takaluukkuun laittaa vaikka ei erillinen tila olekkaan?
ei ainakaan kolmiovisen sierran takaluukkuun saanut laittaa..olis pitänyt tehdä kotelo päälle
Josko laitat 340:n tankin?(et sä kummiskaan vararenkaalla takaloosterissa mitään tee)
Rellukoneisissa 45l tankki on kontin alla ja vararengas konehuoneessa, 360 60l tankki takapenkin alla, kuten varmaan tiedätkin. Hommaa vaikka Alfamerin korjausopas niin selviää erot... Jos kerta laatikko tulee eteen ei alkup tankki ole tiellä ja kun se on kaksiosainen niin tuskin loiskuminenkaan on ongelma. Painonjakauman kannalta parempi alkup paikka kuin kontti.
Noniin pienen (joku 3-4 vuotta) tauon jälkeen vois taas koittaa saada projektia vähän eteenpäin.
Äläs ny liiottele, ei siitä oo ku 2,5 aikaa kun sen vanhan kopan hain pois jaloista, ja vissiin jotain oot sen jälkeenkin tehny
No kai tuokin pituusero eliminoituu 5cm madalluksella? Aika hyvin tuli valittua voimansiirto Viellä ku sais Atailta ne tumpit...