0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Alkuperäisessä turbossa on aina ahtopainemittari kierroslukumittarissa,
Ei ole 940 malleissa FK-moottorilla.
Suurin osa ei ole alkuperäisiä turboja Alkuperäisessä turbossa on aina sähkölasit
Mullakin oli 740 turbo-86.Joku oli säästäny varusteissa kun edessä oli sähkölasit ja takana veivit.Kattoluukku sähköllä ja ahtopainemittari totta kai.Ainii, oli myös roikkuva kattoverhoilu. -87 mallissa oli sähköl. mutta ei kattoluukkua. Absitkin oli mitä ei -86 mallissa ollu.
Vuorineuvos Tauno Matomäki oli niin pitkä mies että 745 Turbo tilattiin erikoistilauksensa ilman kattoluukkua kun ei muuten kunnolla mahtunut Maksoi ekstraa joku kuusi tonnia kun kattoluukku oli vakiovaruste. VM 87-88? grafiitin harmaa
VM 87-88? grafiitin harmaa
Mitä täällä oikeen tapahtuu! Oli mulla tiilikeulaturbo ilman reikää katossa. Mahtu pitempikin mies.