Nykyään taitaa olla sellainen tulkinta, että lohko määrittelee koneen perustehot. Eli B234F joka on alunperin 155 hv ei voi muutoskatsastaa 129 hv.
Tässä uskossa itsekin elin, kun RR:llä joku asiasta puhui. Eli voi atin "tulevaisuudessa" projekti olla jo mennyttä..
Sitten jatkokysymys tuosta lohkojen merkinnästä. Kuinka tarkkaa tuo homma noiden suhteen on. Eli kun menen esim muutoskatsastamaan volvon tyyliin B5202S moottorille, joka on 2.0 vapari 850 volvosta. (tehoa 126hp) ja sitten "turbotankin" tuon moottorin ja heitänkin koko paskan tilalle T5R tai T5 B5234T5 padan.. Lohkon merkintä vaihtuu, mutta jos oletetaan, että lohkossa ei edes ole merkintää niin onnistuuko muutoskatsastus em. moottorille. Vai vaatiiko katsuri aina koneen identifioinnin?
Tietysti olettaen, että tuon koneen edes saa autoon.. M90 laatikolla lienee mahdollista?