Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: lisäilma - 02.11.2011, 20:07:34
-
Nuo Weberin kaksikurkkuiset kaasarit (32/36 DGV, 36 DCD) tuntuvat olevan yleisiä Volvoissa korvaus-/virityskaasuttimina. Tänne voisi kerätä tietoa "kokoonpanoista", eli minkälaisilla suuttimilla jne. porukka on saanut vino- tai tikkukoneen toimimaan Weberin ruokkimana. Lisäksi olisi hyvä ilmoittaa myös joitain speksejä koneesta (esim. b19, k-nokka, 11:1 puristussuhde yms.) .
-
Tässä jotai omasta koneesta
-B20
-DGV Misabin imusarjalla
-K-nokka
-42/35 kairattu kansi
-Pakosarja ja putki vakio :(
-Sähköflekti
Suuttimet ensiö/toisio
Pääsuutin 140/135
Ilma 165/160
Joutok. 55/50
Seosputket an alkuperäiset
Kone toimii muuten hyvin mutta nyt kun on ilmat viilenny ni kylmäkäynnistys on aika hankalaa.
Samoin 80km/h marssivauhdissa meinaa mennä vähä laihalle. Kesäkuumilla pelas mainiosti.