Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Mekaaninen moottorin viritys => Aiheen aloitti: lisäilma - 02.11.2011, 20:07:34

Otsikko: Weber DGV, DCD jne. säädöistä
Kirjoitti: lisäilma - 02.11.2011, 20:07:34
Nuo Weberin kaksikurkkuiset kaasarit (32/36 DGV, 36 DCD) tuntuvat olevan yleisiä Volvoissa korvaus-/virityskaasuttimina.  Tänne voisi kerätä tietoa "kokoonpanoista", eli minkälaisilla suuttimilla jne. porukka on saanut vino- tai tikkukoneen toimimaan Weberin ruokkimana. Lisäksi olisi hyvä ilmoittaa myös joitain speksejä koneesta (esim. b19, k-nokka, 11:1 puristussuhde yms.) .
Otsikko: Vs: Weber DGV, DCD jne. säädöistä
Kirjoitti: skipi - 12.11.2011, 23:29:51
Tässä jotai omasta koneesta
-B20
-DGV Misabin imusarjalla
-K-nokka
-42/35 kairattu kansi
-Pakosarja ja putki vakio :(
-Sähköflekti

Suuttimet ensiö/toisio

Pääsuutin  140/135
Ilma           165/160
Joutok.       55/50

Seosputket an alkuperäiset

Kone toimii muuten hyvin mutta nyt kun on ilmat viilenny ni kylmäkäynnistys on aika hankalaa.
Samoin 80km/h marssivauhdissa meinaa mennä vähä laihalle. Kesäkuumilla pelas mainiosti.