Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.

  • 5 Vastauksia
  • 2147 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hekivimi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • Fcuk The Fuel Economy.
1.
Toimiiko B200ET koneessa FT/FK:n suuttimet heittämällä? Eli haittaako vaikka suuttimet ottaa LH-Troniikka koneesta tohon Motikka koneeseen?


2.
Msitä tiedän, että onko oma IMM 2.3 vai 2.0 ET koneesta? yritin foorumia vähän selailla, mutta ei silmään osunu tekstiä tosta kyssäristä.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.
« Vastaus #1 : 21.08.2012, 18:56:27 »
1.  Noissa L-Motronikeissa kun ei ole lambdatakaisinkytkentää, niin seossuhde on verrannollinen suuttimien kokoon.
     Toki tuota voi jossainmäärin kompensoida VAF:in jousta säätämällä.

2. Omassa B230ET:ssä, 760 -87 on 0 280 202 035 VAFfi

Poissa hekivimi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • Fcuk The Fuel Economy.
Vs: FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.
« Vastaus #2 : 21.08.2012, 19:54:24 »
1.
Nyt meni pää pyörälle... :o   Voinko kytkeä noi FT/FK suuttimet nytten kiinni ja lähteä ajelemaan tolla ET: moottorinohjauksella varustettua volvoa? Bensaahan se syöttää tietty vähän enemmän mutta pitäs siis toimia noi suuttimet heittämällä? :D    On siis B200ET viikinki lastulla ja B23ET alakerralla oleva ja isompi fööni 740. :pomo:

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.
« Vastaus #3 : 21.08.2012, 20:02:05 »
1.
Nyt meni pää pyörälle... :o   Voinko kytkeä noi FT/FK suuttimet nytten kiinni ja lähteä ajelemaan tolla ET: moottorinohjauksella varustettua volvoa? Bensaahan se syöttää tietty vähän enemmän mutta pitäs siis toimia noi suuttimet heittämällä? :D    On siis B200ET viikinki lastulla ja B23ET alakerralla oleva ja isompi fööni 740. :pomo:
niinku järviin sano, isommat suuttimet laittamalla koko alueelle tulee lisää soppaa, kun tuossa ei ole lambda korjausta.
kulutus siis kasvaa
hirveästi suuremmat nuo suuttimet ei ole, samaan pääset kajoamalla bensanpaineeseen
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=90.0

« Viimeksi muokattu: 21.08.2012, 20:04:21 kirjoittanut Ari E »

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.
« Vastaus #4 : 21.08.2012, 20:06:41 »
Hommaa laajakaistalambda, niin näet siitä mitkä suuttimet/säädöt ovat hyvät kyseiselle kokoonpanolle/ahtopaineille.

Poissa hekivimi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • Fcuk The Fuel Economy.
Vs: FT/FK suuttimien toimivuus ET:koneessa ja IMM kysymys.
« Vastaus #5 : 21.08.2012, 20:10:02 »
Juu, kiitos avusta :)

 

Elekma  Autoracing