Autoracing  KL-varaosat

turbo b230ft viritys 400-500 hv ?

  • 19 Vastauksia
  • 19223 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« : 23.10.2014, 10:42:45 »
Noni elikkäs ostin tuossa yks päivä, 740 b230ft turbo koneella.

Mietiskeltiin että mitä viritys palikkaa kannattaisi lähetä hommaamaan/mitä pitäis huomioida samalla.?
Tehoa ajateltiin hakea 400-500-600hv.

Jos jollain on lisätietoa tämmösestä kokoonpanosta. Niin tänne kirjottelemaan. 8)

AUH

  • Vieras
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #1 : 23.10.2014, 11:16:04 »
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=290.0 Alota viritys lukasemalla toi läpi näin aluksi.

855_T5R

  • Vieras
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #2 : 23.10.2014, 11:57:30 »
Noni elikkäs ostin tuossa yks päivä, 740 b230ft turbo koneella.

Mietiskeltiin että mitä viritys palikkaa kannattaisi lähetä hommaamaan/mitä pitäis huomioida samalla.?
Tehoa ajateltiin hakea 400-500-600hv.

Jos jollain on lisätietoa tämmösestä kokoonpanosta. Niin tänne kirjottelemaan. 8)
varaa ainaki 10tonnia budjettia aluksi ja teet kaiken.  ;D

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #3 : 23.10.2014, 12:03:43 »
Pitääpäs lukea.  :) Joo no nyt on varausta se 8t verran. :P

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #4 : 23.10.2014, 12:24:53 »
Mistäs.löytyis imusarjoja tuohon koneeseen.?

Ja minkäs kokokosta bensa pumppua pitäis näin heti aluksi varata.
. entäs suuttimet 1000cc ?

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 368
  • Jee jee
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #5 : 23.10.2014, 12:34:54 »
Mistäs.löytyis imusarjoja tuohon koneeseen.?
Ja minkäs kokokosta bensa pumppua pitäis näin heti aluksi varata.
. entäs suuttimet 1000cc ?
Siis onko bensapumppu ja suuttimet oikeasti oleellisin kohta aloittaa moottorispeksaus ja osahankinnat? Kyl mä speksaisin eka koneen rautapuolen, voimansiirron ja moottorinohjauksen kondikseen. Noi on niitä mitkä maksaa ehkä oikeesti jotain. Suuttimet ny voi ostaa Finjectorilta viikkoa ennen starttia, koska silloin tietää jo melkohyvin mitä koneen reaalipotentiaali on.
Venttiilien tai sylinterien tuplauksella saisi aikaiseksi nätimmän käyttöalueen.
!

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #6 : 23.10.2014, 12:49:11 »
No tällä hetkellä meillä on tuo 531 kansi koneistamolla.

Tilattu on wisecon mäntäsarja.

H-profiili kanget.

Holosetin hx40w ahdin.

Nukeperformance suutinkisko.

Nukeperformance säädettävä nokkapyörä.

 Ja kun Tällä hetkellä ku osat on matkoilla. niin vedetään bensa linjoja. Siks aattelin kysyä. Osa listakin on puutteellinen. ELK

Poissa pukema

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 411
  • SVK #1148
    • www.pukema.com
760 Turbo 1988, 960 Pullman Limousine 1996, 960 Executive Level I 1996, S90 Pullman Limousine 1998, S90 T6 1998
S80 V8 2007, S80 V8 Executive 2008
Chrysler Viper GTS 2000
Cadillac Fleetwood Limo 1978

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #8 : 23.10.2014, 17:35:05 »


Holosetin hx40w ahdin.


Jaettu nielu ja sisänen hukkis?
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #9 : 24.10.2014, 07:21:47 »
Pakosarjaa turbolle ei olla tehty vielä. Ajateltiin ulkosta hukkista.?

Poissa Miuzo

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1166
  • www.vrcf.fi
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #10 : 24.10.2014, 09:26:48 »
eikös tuo W holsun mallin perässä tarkota sisästä hukkista? Sekä hx40 taitaa olla jaetulla pesällä jollon sisänen hukkis vaikuttaa vaan toiseen nieluun...

Ulkonen hukkis ja sisäsen hukkiksen jumittaminen  :)
245 DL 87', b23 turbo
945 SE 92', b230fb turbo
V70 99', b5252s

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #11 : 24.10.2014, 10:21:22 »
Vinokone, hx-40, 600hv= voi unohtaa.
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa axubub

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #12 : 24.10.2014, 13:01:49 »
Aateltiin tehä pakosarjaa oma lähtö hukkikselle.  turbo jäi hommaamatta tästä tilauksesta.

Joo sis ajateltiin hakea se 450-500horsea irti.

Oisko jollain vaikka ideoita laatikoista mikä ois kannattava valinta ?

/ja tai kytkin asetelmasta.?

Ja suunnitelmissa ois viel se 85 bensalla toimiva ettei ala nakuttamaan.:0

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #13 : 24.10.2014, 15:24:52 »
Kannattais lukasta läpitte noita projektipäiväkirjoja vaikka yks viikonloppu niin löydät vastauksen kaikkiin kysymyksiin. Tuossa on kiinnitettyki muutama aihe käsitellen juuri tälläsiä asioita.
V70 TDI

Poissa migl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 721
  • Ventelä Racing Team
Vs: turbo b230ft viritys 400-500 hv ?
« Vastaus #14 : 24.10.2014, 16:35:03 »
Tosta kattelee mun projektipäiväkirjaa: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=37986.0  Itellä +500whp 740 sedan projekti menossa ja jos siitä jotenkuten kestävän haluaa ja sellasen turvallisen (turvakaaret, alusta yms) niin 8 tonttua ei riitä mitenkään. Mulla on jo yli 10 tuhatta tämän maan valuuttaa menny ja on paljon sellasia osia, mitkä on ostettu hyväkuntoisina käytettyinä (auto makso 2500e ja siellä oli jo osittain turvakaaret tehty, kuppijakkarat, sparcon mokkaratti yms).. Niin ja edes alustasarjaa ei oo ostettuna ja vielä menee paaaaljon rahaa.. :D Harrastaminen on hauskaa :) Tsemppiä projektiin

PS: Toivottavasti koppas on edes ei vähäpäästönen, niin helpottaa hommia kummasti, mikäli tieliikenteeseen meinasit sen tehä.
Nykyiset Volvot: Volvo 740 sedan 8v vinokoneella +500whp ja pari perus 740 sedania.   
Edelliset Volvot: Niitä on paljon ja vähän päälle.

 

Elekma  Autoracing