KL-varaosat  Race.fi

Volvopolulta eksyneet oman polun tallaajat, eli vieraalla maalla

  • 435 Vastauksia
  • 140188 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vaneten laiskuus on tullut koettua. Tyhjänäkin uskomattoman hidas :D.

2,3 vapari dieseli?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vaneten laiskuus on tullut koettua. Tyhjänäkin uskomattoman hidas :D.

2,3 vapari dieseli?
kyllä oikein arvattu
nopeus max 100 mielellään vähemmänkin kun ei siellä kuule muuten omia ajatuksiakaan :2funny:
ai niin on siinä hienouksiakin sähkö ikkunat kaukoohjattava varashälytin ja sisältä avattava polttoaine luukku
ei varmasti kuulu vaneten vakio varustukseen ;D


« Viimeksi muokattu: 12.04.2017, 18:58:34 kirjoittanut Demi »
kiitoos ja anteeks.

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Ajakaapa joskus 1.9 vapari-diesel ducatolla niin tiedätte mikä on laiska auto. Mikään muu auto ei ole ollut yhtä laiska ajettava, edes 1200 lada, 200 dieselmersu tai 105 skoda. Hyvä että 80km/h jaksoi kulkea tuo rotisko.

tuollaista tarkoitan:

http://ipocars.com/imgs/a/f/e/w/m/fiat__ducato_1_9d_truck_registration_2001_1_lgw.jpg

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Oon ajanu t3 transporteria 50hv 1,6d koneella. Painoa oli kyydissä yli 500kg eli auton massa lähempänä 2000kg, 40kg/1hv. Silloin 3km matkalla sai just ja just 80km/h :D

242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa lassii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1289
  • www.vrcf.fi
Itellä on ajossa tuo vm97 tojo starlet. Ei voi kehua eikä haukkua, sentään pystyy kaikki hommat tekeen itse mitä vaatii. Kyllä tolla kipolla kerkee paikasta A paikkaan B.
V70 TDI

Poissa Kovalchuck33

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2329
Tuolla ducatollakin piti kiihdyttää ainakin 1.5km, ennen kuin oli 80km/h vauhtia.

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Tuolla ducatollakin piti kiihdyttää ainakin 1.5km, ennen kuin oli 80km/h vauhtia.
Eipä se tolla nissanillakaan niin herkkua ole mutta työkalu niin ei kiinnosta kyllä välillä hävettää  kun ei kiihdy ni sit ei vaan kiihdy ja pienikin ylämäki on myrkkyä myös  8)
kiitoos ja anteeks.

Poissa Sasos

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 46
  • www.vrcf.fi
Useamman Volvo-only vuoden jälkeen ostin pari viikkoa sitten sijoitusmielessä Peugeot Partnerin. Nyt se vaihtuu Toyota Corollaan, joka on 2.0l turbodiesel. Alkaako tästä kurjempi elämä ja vakava masennusputki? :'(

Aikaisemmin oli 850 TDI, mutta se oli niin epäluotettava vehje, ettei mitään tolkkua. Auto oli mulla 1v2kk ja sinä aikana meni 2k€ korjauksiin ja huoltoihin. Muijan työmatka on 90km päivässä, joten sille ei oikein maistu kulkea töihin bensakasipätkällä. Pitää käydä vähän kokeilemassa, jos ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Itse kiikun vielä 850 T5 ja S60 ratissa.  8)

Poissa TavallinenMauno

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Useamman Volvo-only vuoden jälkeen ostin pari viikkoa sitten sijoitusmielessä Peugeot Partnerin. Nyt se vaihtuu Toyota Corollaan, joka on 2.0l turbodiesel. Alkaako tästä kurjempi elämä ja vakava masennusputki? :'(

Aikaisemmin oli 850 TDI, mutta se oli niin epäluotettava vehje, ettei mitään tolkkua. Auto oli mulla 1v2kk ja sinä aikana meni 2k€ korjauksiin ja huoltoihin. Muijan työmatka on 90km päivässä, joten sille ei oikein maistu kulkea töihin bensakasipätkällä. Pitää käydä vähän kokeilemassa, jos ruoho olisi vihreämpää aidan toisella puolella. Itse kiikun vielä 850 T5 ja S60 ratissa.  8)
Näitähän käy kelle vaan.

Itsekin ostin 90-luvun pikkumersun, jossa ei pitänyt olla mittään muuta vikaa, kuin että kone syö öljyä.

Ajelin sillä sitten parisataa kilometriä, niin naapurin isäntä tuli kertomaan, että 850tuhattakilometriä ajettu pikkumese on kaatopaikkakamaa.

Myyjä oli kuitenkin rehellisesti kertonut, että tuon verran ajetussa vehkeessä tuo kulutus on ihan normaalia.

Ketä uskoisin???

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
No on se nyt kumma jos ei 850tkm ajettu kone syö öljyä. Jos siis konetta ei ole kertaakaan avattu.

Pieni koneremppa (hoonaus tai poraus ja laakerointi) ja taas pääsee seuraavat 850tkm  :3/4 jättää sen:

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Pitänee yövuoron viihdykkeeksi laittaa lyhyt kertomus omasta autosta, ettette tuolla kesämiitissä luule jonkun saabistin vahingossa eksyneen sinne. Jotkut saattoivat nähdä tämän talvimiitissä ABC:n päähän parkkeerattuna. Eli S60 2.4 -02 vaihtui Saab 9-5 2.3t Biopoweriin. Reilu 11kuukautta tullut tuolla työnnettyä, ei valittamista. Luulin aiemmin S60:ssä olevan hyvät penkit, mutta on nämä Saabin sport-penkit vielä paremmat. En nyt muista paljonko oon ajanut tuolla, on kyllä jees. Silleensä mitään korjausta ei ole tarvinnut. Kaikki mitä tuolle on tullut tehtyä on tehty turaamisen ilosta.

Mainittavan arvoisia asioita:
Ensirek. Ruotsissa 06.12.2007 MY08 tuotu n. kaksi vuotta sitten Suomeen
Polttoaineena etanoli/bensa. Itse olen ainoastaan sinisestä kahvasta tankannut.
Tehot vakiona etanolilla 210hv/310nm, bensalla 185hv/jotain, nyt jcarlsonin softalla n.240/+400.
JT 3" putkisto ahtimelta asti, katilla ja Simonsin vaimentajalla.
Säädettävä "Tuning-bypass" merkki tuntematon, tehty näitä varten.
Lähtenyt tehtaalta sport-alustalla. Nyt alla D2 street-coiloverit ja PU-puslaa, näitä ajan kanssa sitten vaihellaan enemmän.
Edessä Aeron jarrut.
Vanteet kesällä Rotiform BLQ 19", Limited edition keskilätkillä ja talvella Volvo Titan 17".
Harman/Kardon 7.1 äänentoisto.






Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Poissa Paul t4

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2895
  • Valtra Racing Club Finland
Pitänee yövuoron viihdykkeeksi laittaa lyhyt kertomus omasta autosta, ettette tuolla kesämiitissä luule jonkun saabistin vahingossa eksyneen sinne. Jotkut saattoivat nähdä tämän talvimiitissä ABC:n päähän parkkeerattuna. Eli S60 2.4 -02 vaihtui Saab 9-5 2.3t Biopoweriin. Reilu 11kuukautta tullut tuolla työnnettyä, ei valittamista. Luulin aiemmin S60:ssä olevan hyvät penkit, mutta on nämä Saabin sport-penkit vielä paremmat. En nyt muista paljonko oon ajanut tuolla, on kyllä jees. Silleensä mitään korjausta ei ole tarvinnut. Kaikki mitä tuolle on tullut tehtyä on tehty turaamisen ilosta.

Mainittavan arvoisia asioita:
Ensirek. Ruotsissa 06.12.2007 MY08 tuotu n. kaksi vuotta sitten Suomeen
Polttoaineena etanoli/bensa. Itse olen ainoastaan sinisestä kahvasta tankannut.
Tehot vakiona etanolilla 210hv/310nm, bensalla 185hv/jotain, nyt jcarlsonin softalla n.240/+400.
JT 3" putkisto ahtimelta asti, katilla ja Simonsin vaimentajalla.
Säädettävä "Tuning-bypass" merkki tuntematon, tehty näitä varten.
Lähtenyt tehtaalta sport-alustalla. Nyt alla D2 street-coiloverit ja PU-puslaa, näitä ajan kanssa sitten vaihellaan enemmän.
Edessä Aeron jarrut.
Vanteet kesällä Rotiform BLQ 19", Limited edition keskilätkillä ja talvella Volvo Titan 17".
Harman/Kardon 7.1 äänentoisto.

(Kuva poistettu lainauksesta.)


(Kuva poistettu lainauksesta.)
Komee Saabbi  O0
"My hovercraft is full of eels"
 XC70 D5 AWD A - 04 (2:en hengen paku)
ex S40 T4 - 98
ex 240 2.3 GL a - 86

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Komee Saabbi  O0
Tackar ja pockar.

Tekis mieli tummentaa tuo jarruvalo takalasin yläpuolelta, jotenkin se paistaa liikaa tuossa.
Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Makia 9-5! Takaspoileri näyttäis puuttuvan? Toivottavasti kattotelineet on hetkellistä tarkoitusta varten  :buck2:
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Osxu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 543
  • Vittuilu on välittämistä
Makia 9-5! Takaspoileri näyttäis puuttuvan? Toivottavasti kattotelineet on hetkellistä tarkoitusta varten  :buck2:
Kiitos. Takaspoikka on suunnitteilla, tuossa saabifoorumilla oli yhdessä vaiheessa väärön värinen 60€ myynnissä. Nyt jälkikäteen harmittaa ettei tullut ostettua. Uudet maksaa ~200€ joten ostohinnassa olisi säästänyt mukavasti vaikka työtä olisikin tullut enemmän. Kattokaiteet on aina silloin tällöin katolla, siinä kulkee maasto/maantiepyörä tarvittaessa. Noissa kuvissa en laiskuuttani ollut ottanut pois. Nyt taas otin kun kuskasin eilen pyörää kesäloman rientoihin. Rumathan nuo on. Bilteman halvimmat, mutta mennään noiden kanssa function>form ajatuksella. Pari hunttia olis saabilta Thule-merkkiset kaiteet.

Eilen löysin kaasuläpältä yhden irtonaisen letkun, tuli mukavasti vetoja lisää kun sen laittoi paikoillee . Ihan kuin olisi softattu taas uudemman kerran. Edellinen omistaja sanoi, että ajoittain auto tuntuu laiskalta. Varmaan tuo letku ollut "huulilla" silloin. Öljyt ja tulpatkin vaihtui tässä. K&N filsun pesin eilen. Vuodessa ehtii muuten tulla paljon likaa tuollaiseen. Niin ja uusi etulippakin löysi paikkansa etupuskurista. Nyt oottelen että aurinko siirtyy talon taakse ja sitten alkaakin hinkkaustalkoot.
Nykyinen kulkupeli: Diudi A4 guttaro
Näistä on jo päästy eroon: Nissan Sunny, Volvo 940, Saab 900, Volvo 240, Nissan 200SX S13, Volvo 740, Volvo 960, Volvo S60, Saab 9-5

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron