0
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Itelle tulee Sach Race 765 asetelma ( BMW M5) ja 6-lapainen jousitettu sintteri. Tai sitte ihan vakio massalevyllä.Tuo pelkkä asetelma maksaa jonkun 320€.
-765:lle on tehtävä uusi pulttijako ja vakion levyn kanssa 2,1-2,4mm upotus, koska bemarin levy on paksumpi. Pitää sintterillä noin 950-1000Nm eli eiköhän se massalevyllä 750-800Nm luokkaa pidä.
Tietenkään bemarin levyssä ei käy sitten booritus volvon laatikkoon?
Eli siis vauhtipyörästä pitäisi saada tavaraa pois että asetelma tippuisi n. 2,1 - 2,4mm lähemmäs vauhtipyörää?
Ja kannattaa mitata myös asetelman kalvojousen kynsien asema vauhtipyörän pinnasta orkkis vs. SRE.Vastaavan erotuksen joudut liikuttaa sit myös työsylinteriä/vivustoja minkälainen nyt sit lootassa onkaan.Ainakin M56 sisäpuolisessa työsylinterissä max teoreettinen isku on n. 15mm ja ainakin SRE -618 asetelma bemmin levylle +0,3mm upotettuna haluaa sen ~10-12mm iskua että alkaa irrota.Tuohon kun jättää kulumaravaa niin ettei painelaakeri heti ala kantaa kun levy vähän kuluu niin aika tarkkakin tuo sijainti työsylinterillä.