Futurez  Kulkukoira

Sasch kytkinpaketti V70 mk1

  • 10 Vastauksia
  • 4941 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« : 10.06.2015, 17:18:57 »
Onkos ihmisillä kokemuksia tälläisestä saschin  tuotoksesta?

 http://www.sachsperformance.com/Sachs-Performance-Clutch-Powerclutch/Volvo/Volvo-V70-I-LV-11-96-05-00/2-0-93-kW-;-01/1997-03/2000/SRE-Performance-Clutch-Kit::170.html

Jos on niin kannattaako ostaa pelkkä asetelma ja vaikka äRRä volvon kytkinlevy vai kannattaako ostaa koko paketti saschilta?
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #1 : 10.06.2015, 17:22:21 »
Itelle tulee Sach Race 765 asetelma ( BMW M5) ja 6-lapainen jousitettu sintteri. Tai sitte ihan vakio massalevyllä.
Tuo pelkkä asetelma maksaa jonkun 320€.
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #2 : 10.06.2015, 18:01:16 »
Itelle tulee Sach Race 765 asetelma ( BMW M5) ja 6-lapainen jousitettu sintteri. Tai sitte ihan vakio massalevyllä.
Tuo pelkkä asetelma maksaa jonkun 320€.

Taitaa tuo asetelma olla sama kuin tuo tuossa linkissä minkä laitoin?

Lähinnähän itse haen nyt jonkun 500 nm ehkä vähän ylikin kestävää kytkintä.
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa _NepandeR_

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 880
  • Team RR
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #3 : 10.06.2015, 22:13:53 »
Pitää varmasti tuo -765 vakio massalevyllä sen ++500nm.
Team RR
Volvo V70 -09
Volvo 850 T5-R ”The Reaper”
Volvo 850 T5-R ”Tuutikki”

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #4 : 16.05.2017, 15:38:02 »
Itelle tulee Sach Race 765 asetelma ( BMW M5) ja 6-lapainen jousitettu sintteri. Tai sitte ihan vakio massalevyllä.
Tuo pelkkä asetelma maksaa jonkun 320€.

Meneekö tämä asetelma paikalleen ihan suoraan? Pitääkös tämä jousitetulla massalevyllä yhtään paremmin kuin vakio ärrän asetelma mikä on shimitetty? Sach:n taulukon mukaan pitäisi pitää sen 500 nm ilman shimitystä. Ongelma nyt se kun alkoi kytkin luistaa ja pitäisi löytää jäykempi asetelma. Ei tuo sintteri ihan huvittaisi vielä.
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #5 : 16.05.2017, 16:31:48 »
-765:lle on tehtävä uusi pulttijako ja vakion levyn kanssa 2,1-2,4mm upotus, koska bemarin levy on paksumpi. Pitää sintterillä noin 950-1000Nm eli eiköhän se massalevyllä 750-800Nm luokkaa pidä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #6 : 16.05.2017, 19:06:47 »
-765:lle on tehtävä uusi pulttijako ja vakion levyn kanssa 2,1-2,4mm upotus, koska bemarin levy on paksumpi. Pitää sintterillä noin 950-1000Nm eli eiköhän se massalevyllä 750-800Nm luokkaa pidä.

Tietenkään bemarin levyssä ei käy sitten booritus volvon laatikkoon?

Eli siis vauhtipyörästä pitäisi saada tavaraa pois että asetelma tippuisi n. 2,1 - 2,4mm lähemmäs vauhtipyörää?
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa razori

  • Kankea kahvimestari - SER-kierrätys
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2906
  • "Noku mä haluan"
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #7 : 16.05.2017, 20:40:52 »
Tietenkään bemarin levyssä ei käy sitten booritus volvon laatikkoon?

Ei

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #8 : 16.05.2017, 21:35:52 »
Eli siis vauhtipyörästä pitäisi saada tavaraa pois että asetelma tippuisi n. 2,1 - 2,4mm lähemmäs vauhtipyörää?
Jep.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa e0000333

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 70
  • www.vrcf.fi
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #9 : 25.05.2017, 13:35:46 »
Ja kannattaa mitata myös asetelman kalvojousen kynsien asema vauhtipyörän pinnasta orkkis vs. SRE.
Vastaavan erotuksen joudut liikuttaa sit myös työsylinteriä/vivustoja minkälainen nyt sit lootassa onkaan.
Ainakin M56 sisäpuolisessa työsylinterissä max teoreettinen isku on n. 15mm ja ainakin SRE -618 asetelma bemmin levylle +0,3mm upotettuna haluaa sen ~10-12mm iskua että alkaa irrota.
Tuohon kun jättää kulumaravaa niin ettei painelaakeri heti ala kantaa kun levy vähän kuluu niin aika tarkkakin tuo sijainti työsylinterillä.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Vs: Sasch kytkinpaketti V70 mk1
« Vastaus #10 : 22.06.2017, 20:59:42 »
Ja kannattaa mitata myös asetelman kalvojousen kynsien asema vauhtipyörän pinnasta orkkis vs. SRE.
Vastaavan erotuksen joudut liikuttaa sit myös työsylinteriä/vivustoja minkälainen nyt sit lootassa onkaan.
Ainakin M56 sisäpuolisessa työsylinterissä max teoreettinen isku on n. 15mm ja ainakin SRE -618 asetelma bemmin levylle +0,3mm upotettuna haluaa sen ~10-12mm iskua että alkaa irrota.
Tuohon kun jättää kulumaravaa niin ettei painelaakeri heti ala kantaa kun levy vähän kuluu niin aika tarkkakin tuo sijainti työsylinterillä.

Mulla M58L. Kyllähän tuo sovittamiseksi menee. Sitä se motorsport on! Kiitos tästä. Olis voinu jäädä huomiotta tämäkin.
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron