Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidun auton myynti
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:08:34 »
Tääkin kiertyy melko kauan kun ei kerro ohjelmoinnista. Hys hys.
12
Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus / Vs: Ohjelmoidut autot ja uusi laki
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:06:34 »
BSR:llä ei vaikuttanu päästöihin ainakaan negatiivisesti.
Eri asia varmaan kun joku aloittelija huumalaispäissään vähän "säätää."

Parhaat on just näitä että vakio-ohjelma ei oo tallessa. Yhden uuden mersun kanssa tuli kalliiks kun piti saksanmaalta tilata kai koko ecu. Tuossa tuttu vaan kerto joka sitä parsi.
13
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 D5 - tärinä kiihdytettäessä
« Uusin viesti kirjoittanut Jorma tänään kello 15:05:23 »
Hyviä arvioita mutta sen verran piristetty, että kaksoismassa ja kytkin meni vaihtoon 450 tkm kohdalla, kytkin alkoi luistaa isoilla vaihteilla.
Kaksoismassa on nyt paljon parempi kuin alkuperäinen, ei ole koskaan jyristänyt, alkuperäinen jyristi heti lastun asennuksen jälkeen (120 tkm)
14
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: Volvon geartronic
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 15:00:39 »
Koodit varmaan selventää ongelmaa.
15
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo S40 Rally - Laulava vapari vitonen
« Uusin viesti kirjoittanut RTP tänään kello 14:57:12 »
Jarruosia saapui:

Tulee ihan vakiokokoiset levyt, mutta uritettuina. Taakse Brembot ja niihin kaveriksi "Xtra" sarjan palat, eteen ATE Powerdiscit ja niihin tulee Hawkin kilpajarrupalat, jotka vielä matkalla. Satulat pysyy vakioina.

Kovin ajattelin laittavani niitä paikalleen tänään, mutta yht äkkiä löysin itseni purkamasta etuovien sisustoja. Niistä kun tuli huomattua sellainen pieni ongelma, että ovenkahva on niin etureunassa ettei sitä saisi auki koska turvakaari tulee tielle. Erinäisiä visioita sitten pyörittelin että mitenköhän se saataisiin siirtymään fiksumpaan paikkaan, kunnes kartturilta tuli ehdotus joka tarvitsi testata:

Kiitos ruotsalaisten insinöörien, etu- ja takaovien ovien aukaisuvaijerit ovat täysin identtiset, paitsi pituuden osalta. Ja täten täähän toimii paremmin kuin hyvin kun vaihtaa ne päittäin  ;D. Etuovessa tulevat keskelle ovea ja takana aivan oven etureunaan, joten on helppo tarvittaessa b-pilarin juuresta avata. Takaovien ikkunatkin tuli helatorstaina pultattua kiinteiksi, niin periaatteessa voisi laittaa takaovet jo "pakettiin" eli tehdä sääntöjen vaatiman peltilevyn kaiken päälle.
16
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: Raitisilmasuodatin
« Uusin viesti kirjoittanut laatikkovika tänään kello 14:52:11 »
Otin pilluteemasta halvan raikkarin, väitti että sopii.
Ei tuo kyllä taitu. Pitää kai kokeilla kun saa ylimääräisen tarmonpuuskan jostain...

https://www.biltema.fi/autoilu---mp/auton-varaosat/suodattimet/raitisilmasuodattimet/raitisilmasuodatin--2000024452
17
Yhteydenotot  M I E L E L L Ä Ä N   soitto  / sähköposti / yksityisviesti


autoharri@hotmail.com


0405544358


Hienokuntoiset , mutta ei uudet Volvon alkuperäiset pultit.

Kierteet pitäis rasvata.

https://flic.kr/p/2oBFLV8

20 kpl.

Hinta on 68e postikuluineen.


VOLVO shortsit.



Edessä vetoketju ja nappi , jossa VOLVO - teksti

Edessä etusivutaskut.

Oikealla sivussa läpällinen sivutasku.

Takana oikealla takatasku , jossa nappi VOLVO - tekstillä








Taskussa brodeerattu sinisellä VOLVO

KOKO L ja M

Hinta***40e.




UUSI Volvon OIKEA työpaita.


Koko XS











Hinta***40e.



UUDET käyttämättömät VOLVO - työhaalarit.


OIKEAT työhaalarit,ei koristekäyttöön tarkoitetut.


Muutama eri koko.








Nämä väriraidat ei näy isossa kuvassa.

HAALARIT ON TÄMÄN VÄRISET.











Alla olevat koot löytyy.

 46 , 48 , 62 , 62 LEGS + 20 cm. ,62 LONGER + 20 cm

D 96 , D 100 , D 104, D 112 , 116 , 118 , 150 , 152 , 156 , 158 , 160.


D 104 on NOIN 183 cm ja NOIN 83 kg.


D 96 on NOIN 170 cm - 175 cm ja NOIN 70 kg - 77 kg.

62 LONGER + 20 cm = Sopii noin 194 cm - 200cm ja noin 120kg - 125 kg.



65 % Polyester

35% Puuvilla.

Hinta***40e.

Postitus onnistuu.


Loimaa


autoharri@hotmail.com


0405544358
18
V40/V40CC (vm. 13-19) / V40:een digimittaristo
« Uusin viesti kirjoittanut eetuolli tänään kello 14:31:06 »
Kokeilin testinä digimittaristoa v40 2014 vuosimalliin analogisen tilalle. Digimittaristo oli saman vuotisesta V40:stä D2 manuaalista.
Liitin oli samanlainen mittariston takana ja muuten näytti toimivan suoraan kun kytki vanhan tilalle,
mutta ISO MUTTA: Keskelle mittaristoa (pyöreä osa) oli ja pysyi ihan pimeänä, vaikka nuo reunimmaiset ilmaisimet toimivat (polttoainemittari ja vaihteenilmaisin) ja näkyivät varoitusvalot (ABS, käsijarru jne.).
Eli ei ollut sitten Plug&Play homma :)
Mitäpä vaatii vielä, vai onko mahdoton homma saada toimimaan?

19
Huohotinkin olisi syytä tarkistaa ettei ala vuotamaan uudestaan.
20
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->) / Vs: XC70 ja Nivomatin iskari sökö
« Uusin viesti kirjoittanut looke tänään kello 13:51:31 »
Mikä noissa maksaa?
Tiedän toimintaperiaatteen mutta eihän ne nyt mitään kantoraketteja ole. :P
Ei ole kantorakettreja mutta meillä oli 17 vuotta V70 Mk1 joka mulle Das auto 10 venttiilinen vapari joka ei raketti mutta väkivahva.
Hain aikanaan pojan huoneeseen mööbelit ja lastattiin ihan hemmetisti paketteja takakonttiin niikuin oikeasti merkittävä määrä painavaakin lastulevypakettia.
Auto linjassa ja ajo ominaisuudet ei muuttuneet paitsi kiihtyvyys ja jarruttaessa massa tuntui.
Toinensitten hajosi ja vaihdoin jäykemmät jouset ja kaasuiskarit eikä se mitenkään radikaalisti muuttunut. Kuormaa ei sietänyt kuitenkaan samalla tavalla.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
Carcom Oy  Ateho