Millanen se j-spectin alusta on näihin 700/900 sarjalaisiin laadultaa, ajoltaan yms? Ja eikös se ollu niin, että nykyään sekkii kelpaa leimalla kun ei tarvii muutoskatsastaa?
Talven aikana tarkotus päivittää alustaa ja miettiny, että laittasko jonkii säädettävän vai perus lesjön -40mm madallusjouset 240 etuiskareilla ja laikkais vielä jousista sopivasti pois.
Taakse pitäs sitten vielä keksiä jotkii iskarit.
Tiedä tuosta j-specin alustasta onko kuinka laatua tuolla hinnalla, mutta itseäni kiinnostaa myös tuo nykyisten pykälien kanssa leimalle meneminen.
Trafia lainaten "soveltuvuudesta on esitettävä osan valmistajan tai nimetyn tutkimuslaitoksen todistus"
Eli käsitän asian silleen että TÜV lappuja ei vaadita mutta mikä täyttää osan valmistajan todistuksen kriteerit? Riittääkö screenshotti printti esim. J-specin sivuilta? Kaveri kyseli suoraan j-speciltä, niin kuulema laatikko on ilman tekstiä eikä sisällä edes asennus ohjeita missä mainittaisiin mihin merkkiin/malliin sarja soveltuu.
Entä mitenkä tuo etutolppien keissi, nehän hitsataan alhaalta, oli se sitten 1000€ BC setti tai 400€ j-specci ja semmoista itse kuullu netistä, frendeiltä sekä konttorilta että tolppia ei saisi hitsata.
Kiitän ja kumarran jos jollain on sepittää tarinaa tänne että miten se TÜVittomien tolppien leimaus meni ja mitä vaadittiin jotta konttorin äijät olivat tyytyväisiä.