RallyBaron  Samppasport

945 2,3L 16v Turbo

  • 78 Vastauksia
  • 25712 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miro678

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 359
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 B234FT + M90 "EVERGREEN"
« Vastaus #75 : 11.03.2017, 13:03:27 »
Sulaneet takakumittm   ::)

Mitenkäs romut rokkaa?   ;)

Hyvin tuntu loppu illan pelaavan! Taitaa mennä penkkiaika varaukseen ja selvitellään konttorilta mitä kaikkea ne vaatii leimalle. :)
Yhden vian kun korjaa tulee kaksi lisää.

Poissa miro678

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 359
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 B234FT + M90 "EVERGREEN"
« Vastaus #76 : 18.03.2017, 00:58:39 »
Tosiaan..

Täälläkään paljon muuta tullut tehtyä kuin ajettua, muutamaa pikku operaatiota lukuunottamatta. Bensakarttoja hiukan hierottu vielä suuntaan jos toiseenkin, mutta tyhjäkäynnin kanssa on edelleen ongelmaa. Tyhjäkäynnin ongelma on että sitä ei tahdo oikein löytyä/olla, putsailin myös tk moottorin siinä toivossa että siellä puolella olisi vikaa. Täytynee vielä tutkailla karttoja ja paneutua tarkemmin.



Tuli tilailtua ja asennettua AEMin viinapumppu. (Toinen kuvassa on kaverin :D) Mites onko muut ohittanut ja jättänyt kokonaan pois perseen alla olevan bensapumpun tälläsen suurempi tuottoisen kanssa ja jos on niin millä tapaa toteuttanu kyseisen ohituksen.



Kohtuu hyvin onnistuneen säätölenkin päätteeksi pesasin myös isoimmat paskat pois pinnasta. :D

Mites kun ostelin 740 16v mallista kaasuvaijerin ja se ei tähän jostain syystä käynyt, jäi siis itse vaijeri liian lyhyeksi vaikka säätö oli lyhyimmillään, nyt oma patentti vaijeri sanoi sopimuksen irti niin tarvisi uuden. Mistä noita on hommailtu?

Jaa.. ei kai tässä kummempaa, vastauksia odotellessa..  :idiot2:
Yhden vian kun korjaa tulee kaksi lisää.

Poissa miro678

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 359
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2,3L 16v Turbo
« Vastaus #77 : 12.04.2017, 07:09:54 »
Noniin, ihan alkuun tämän vois ainakin omasta puolesta siirtää projektipäiväkirjojen puolelle.

Sitten itse asiaan. Enempi vähempi murheita sattunut ja tapahtunut, kuten öljyvuotoa tulppien päälle ja tällä hetkellä ei autossa ole askia kiinni..

Jos vaikka hiukan tarkennellaan asioita:

Elikkäs vaihtelin jokunen tovi sitten suuttimet, normaalisti ajoin auton talliin sisään vaihdoin suuttimet ja starttailin. Noh jostain syystä auto ei muuta tehnyt kun hörähdellyt harvakseltaan. Hetken aikaa etin vikaa mutta ei, rupesin selvättämää perus asioita tuleeko bensaa yms noh hetken päästä paljastui että tulpat ui öljyssä.



Tähän tapaan,



Siitä seurasi tälläistä.

Kun saatiin öljyvuotu paikattua niin murheet ja huolet ei toki loppuneet siihen vaan seuraavaksi kun ruuvasin kesäkiekot alle, ilmoitti kytkin että tätä en pidä. Noh tästä taas seuraavaa:



Eli kytkin oli päässyt jonnin verran luistamaan, mutta kl racingin sivuilta vakoiltuna vakio paksuus levyllä on 8,1mm ja mulla näytti olevan karvan yli 8mm. Kysymys kuuluu onkos toi levy vielä pelastettavissa kun pinnat on aika karusti lasittuneet.



Tossa ehkä hiukan paremmin havaittavissa toi luistaminen.

Loppuun vielä kuva työ olosuhteista, jossa työturvallisuus kukoistaa.  ;D



Ei kai tässä kummempaa, tänää pitäis tulla sre asetelma joten nyt tarvis vastauksen että tekeekö tolla levyllä mitään jos pinnat karhentaa?
Yhden vian kun korjaa tulee kaksi lisää.

Poissa miro678

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 359
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 2,3L 16v Turbo
« Vastaus #78 : 27.06.2017, 15:14:34 »
Täälläpäs on ollu hiljasta jo pitkään.

Nooh.. ilman ongelmia ei tästäkään olla selvitty ja nyt kaipailisin hiukka apuja. Auto pelaa hyvin suoraan kiihdytellessä, mutta jos vähänkään innostuu sutimaan tai luisuttelemaan niin käy rötäämään, pätkimään ja lopuksi sammuu vaikka mitä yrittäisi. Laajakaista näyttää kyseisessä tilanteessa paksua ja pöllyttää kyllä reippaasti mustaa putkesta. Sama homma kumia polttaessa, sen saa kyllä sutimaan mutta kun jarrua tarjoaa niin sammuu samalla sekunnilla.

Nyt on siis kiinni vanhat suuttimet ja lastu joka pelasi aikasemmin hyvin ilman ongelmia. Koitin myös toisella bensapaineensäätimella eikä sillä ollut vaikutusta, mittailin myös lämpötila anturin joka oli hyvä ja koitettiin myös toisella IMMulla. Eikä vaikutusta.

Voisiko kone luulla nakuttavansa ja siksi rikastaisi seosta reilusti ja yrittäisi sen tukehduttaa?

Nyt tarvittaisiin apuja jotta tämän saisin vihdoinkin leimattua ja ajoon..  :'(
Yhden vian kun korjaa tulee kaksi lisää.

 

Autoracing  KL-varaosat