Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

volvo 360 -86 b200k

  • 35 Vastauksia
  • 16084 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #30 : 23.12.2012, 01:32:55 »
tuo kone ois kyllä yks vaihtoehto. pikkuhiljaa noita osi sitten keräilemään kun kumminkaan en kaikkea samalla kertaa saa ostettua :-\
niin tuosta pakosarjasta ostaa suoraa tämmösen tai vastaavan missä ahdin tulee eteen ylös
http://www.ahtoja.com/product/100/volvo-vinokone
E: niin nyt eikun kahavikupin ääreen miettimään mitä sitä tässä nyt oikein tekis :D
Juu, harvalla harrastajalla sitä on sellasta budjettia joka sallii kaiken kerralla ostamisen. Mutta taas vihjeenä, kannattaa tehdä täysremppa kerralla, eikä pikkuhiljaa parsia hajoavaa autoa. :)

Toi sarja vie ahtimen mun nähdäkseni alas ja taakse, koska se on kuvassa väärinpäin, siellä on ahtaat oltavat ahtimelle, etenkin yli 300hv ahtimelle.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Fuse

  • Rommiahdettu
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 521
  • Volvo R-Sport - Equipment for the car enthusiast.
    • Volvo300Mania.com
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #31 : 23.12.2012, 03:39:57 »
koska tarttet 300 sarjan vesipumpun

Ei sinne kyllä tuota matalaa vesipumppua tarvitse, ellei aio säilöä jotain mekaanista viskoflektiä koneen keulilla. Tosin Makkiver muistaakseni sanoi että sopisi jopa visko B23-koneiden kanssa korkeamman pumpun kera.. Itse en ole kokeillut, mutta B2x0, isomman Volvon pumppu, hihnapyörä ja sähköflekti sopii ainakin vallan mainiosti.

http://www.elisanet.fi/mtn/images/autot/GLT/head/IMG_2341.JPG

« Viimeksi muokattu: 23.12.2012, 03:41:39 kirjoittanut Fuse »
“Buy land, they're not making it anymore” - Mark Twain

Poissa jezze90

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #32 : 23.12.2012, 11:44:37 »
Juu, harvalla harrastajalla sitä on sellasta budjettia joka sallii kaiken kerralla ostamisen. Mutta taas vihjeenä, kannattaa tehdä täysremppa kerralla, eikä pikkuhiljaa parsia hajoavaa autoa. :)

Toi sarja vie ahtimen mun nähdäkseni alas ja taakse, koska se on kuvassa väärinpäin, siellä on ahtaat oltavat ahtimelle, etenkin yli 300hv ahtimelle.

Mulla on toi laippa käännetty toiste päin. et tulee eteen ylös. Ja jos pistää taakse alas niin ei mulla ainakaan mahdu edes garretti 3 sinne (700srj)

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #33 : 23.12.2012, 13:24:31 »
Juu, harvalla harrastajalla sitä on sellasta budjettia joka sallii kaiken kerralla ostamisen. Mutta taas vihjeenä, kannattaa tehdä täysremppa kerralla, eikä pikkuhiljaa parsia hajoavaa autoa. :)

Toi sarja vie ahtimen mun nähdäkseni alas ja taakse, koska se on kuvassa väärinpäin, siellä on ahtaat oltavat ahtimelle, etenkin yli 300hv ahtimelle.

näinpä juuri varsinkin kun tällä hetkellä ei töitä ole :-\
niin tarkoitikko sillälailla että jos heittää sen koneen sinne keulille n.200hp tehoilla (pyöriltä) ja sitten tulevaisuudessa kun aletaan ottamaan tehoa niin sitten vaihdetaan kaikki voimansiirrossa ja alustassa? ymmärsinkö oikein :)

Mulla on toi laippa käännetty toiste päin. et tulee eteen ylös. Ja jos pistää taakse alas niin ei mulla ainakaan mahdu edes garretti 3 sinne (700srj)
niin eli tuo käy kunhan vain vaihtaa laipan toisin päin :)
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #34 : 23.12.2012, 13:33:08 »
näinpä juuri varsinkin kun tällä hetkellä ei töitä ole :-\
niin tarkoitikko sillälailla että jos heittää sen koneen sinne keulille n.200hp tehoilla (pyöriltä) ja sitten tulevaisuudessa kun aletaan ottamaan tehoa niin sitten vaihdetaan kaikki voimansiirrossa ja alustassa? ymmärsinkö oikein :)
niin eli tuo käy kunhan vain vaihtaa laipan toisin päin :)
Meinasin tolla täysrempalla sitä, että kun kerran otat osia autosta irti, niin nehän tottakai kandee samalla kunnostaa, esim laturin laakerit, hiilet, jne, ni ei tartte heti seuraavaksi irrottaa taas ja hosuen asentaa takaisin. :)

200hv tuo vakioalusta toimii vielä nipinnapin, jäykemmät jouset ja iskarit olis oltava kyl, ja vähintään 14tuumaiset vanteet. Sit kun tehoa on tuota enemmän laitetaan eteen jäähdytetyt levyt vaikka e30 325 bimmeristä ja vielä isompaa vannetta ja rengasta jne, ja 270-300hv nurkilla vaihdetaan sit vaihdeloota ja perä. :)
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa petes

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 592
Vs: volvo 360 -86 b200k
« Vastaus #35 : 23.12.2012, 15:09:39 »
Meinasin tolla täysrempalla sitä, että kun kerran otat osia autosta irti, niin nehän tottakai kandee samalla kunnostaa, esim laturin laakerit, hiilet, jne, ni ei tartte heti seuraavaksi irrottaa taas ja hosuen asentaa takaisin. :)

200hv tuo vakioalusta toimii vielä nipinnapin, jäykemmät jouset ja iskarit olis oltava kyl, ja vähintään 14tuumaiset vanteet. Sit kun tehoa on tuota enemmän laitetaan eteen jäähdytetyt levyt vaikka e30 325 bimmeristä ja vielä isompaa vannetta ja rengasta jne, ja 270-300hv nurkilla vaihdetaan sit vaihdeloota ja perä. :)


niin aivan joo nuo kyllä tullaan tekemään sitten :)
no nyt mulla on kesä vanteet 15" ja 205&45 renkailla
-360 R-sport turbo -86
-V70 R-Desing D3 -13
-240 Turbo -88

 

KL-varaosat  Race.fi