Itse ehkä ostaisin T6:sen, jos tuollainen pitäisi ja voisi ostaa, lehtijousella tietty. Hybridissä miettii tietysti akkujen kestoa. Joku sähköauto oli minkä akuille luvataan 5 vuotta käyttöikää, sellainen ei oikein innosta. Ehkä Volvolla on enemmän panostettu kestävyyteen jo merkin perinteidenkin vuoksi.
Ja myönnän kyllä, että jos olisi aikomus hankkia about 100 000 euron luksusmaasturi niin ei T6-mallista pitäisi puuttua kahta sylinteriä. Luulisi tuossa hintaluokassa sillä olevan vielä merkitystäkin. Kilpailijat kuitenkin tarjoavat isompaakin konetta. Mitä on arvosteluja lukenut/katsonut niin kyllä neloskonetta on moitittu karkeasta äänimaailmasta verrattuna vitoseen ja kutoseen, kasin hörinästä puhumattakaan. Ja käykö se niin tasaisesti vaikka olisikin akselia. Pirteänä on kuitenkin pidetty isossakin autossa.
Mutta täytyy joskus tyypittää tämä ja fiilistellä sitten. Enpä ole koskaan ajanut ekaa koppaakaan, kyllähän sekin pitäisi joskus testata...