Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

"Juppiauto" 1985 760 Turbo Intercooler & 1997 S70 GLT

  • 31 Vastauksia
  • 5509 Lukukerrat

bolinder ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tomi426

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 198
  • www.vrcf.fi
Vs: "Juppiauto" 1985 760 Turbo Intercooler & 1997 S70 GLT
« Vastaus #30 : 13.05.2024, 23:02:23 »
Enpä ole tännekkään vähään aikaan kirjoittanut, tämä on nyt ollut pari viikkoa käytössä ja jännä vaikka on käytännössä sama auto niin on kyllä aivan erilainen ajaa talviauto 740iin verrattuna. Toki 740 yli 500tkm ajettu kun 760 vain 220tkm.
TD-3041 kasettisoitin lakkasi ikävästi toimimasta ja radio ei ole kuulunut kunnolla aiemminkaan niin piti laittaa huonomman mallin soitin jossa vielä toistaiseksi toimii kaikki. Ikävästi myös kaikenlaisia ylimääräisiä narinoita ja rapionoita alkanut kuulumaan ympäri sisustaa maantienopeuksissa.
Vakionopeudensäädin ei vieläkään toimi. Olen tutkinut että alipaine ei vuoda, suoraan akulta alipainepumppu toimii, jarrupolkimen kytkin toimii ja viiksen napit toimii joten ehkä se ohjausboksi on viallinen.
Auto muuten vaikuttaa kyllä toimivan hyvin  :)

Volvot: '97 S70 GLT, '85 760 Turbo Intercooler, '90 740 GL
+ '76 Datsun 100A, '93 Lada 1500, '83 Daihatsu Charade, '90 Mitsubishi Space Van, '88 Dodge Ram D250

Paikalla bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1472
  • www.vrcf.fi
Vs: "Juppiauto" 1985 760 Turbo Intercooler & 1997 S70 GLT
« Vastaus #31 : tänään kello 12:30:49 »
Hienoa käyttöentisöintiä ja makea väriyhdistelmä. Tuon cruisen toimivuuden kanssa kannattaa ottaa sähkökaavion käteen ja mitata johdot läpi voi ainakin konehuonepuolella ollaa hapehtumia

 

Samppasport  Futurez