Onhan niissä muutamia eroja. 2,8l T6:ssa on pakonokassa VVT-pyörä ja 2,9l etuvetovaparissa imunokassa. Jos sitä ei halua tai pysty käyttämään, voi joko jättää solenoidin ilman virtoja tai halutessa varmuuden varalle hitsata nokkapyörän jäykäksi. Takavedoissa kiinteät pyörät. Etuvedoissa eri pulttijako imusarjanlaipalle kuin takavedossa, vain kaksi pulttia samassa paikassa. 2,5l kannessa on hieman pienempi palotila kuin B6304, en ole katsonut tai verrannut etuvetoihin. Jakopääkopat ovat erilaiset, eikä takavedon puolien päälle tuleva suojakansi käy suoraan etuvetoihin.
Etuvedoissa termostaatti sekä lämpöanturi on kannen etupäässä jakopään keskellä, takavedoissa(ja vitoskoneissa) kannen sivussa tehostimenpumpun takana. Jos käyttää etuvetokantta takavetolohkon päällä, täytyy ylävesiletkunlähtöä lyhentää tehostimenpumpun takia, jotta siihen mahtuu letku kiinni. Vaihtoehtoisesti lähdön lyhennys ja pätkä mutkaputkea kiinni hitsaten, jolloin ei tarvitse tehdä jatkoksia vakioon takavedon ylävesiletkuun. Silti ainakaan T6 imusarja ei mahdu suoriltaan kiinni takavedon tehostimenpumpun takia. Tilanne on korjattavissa katkaisemalla imusarja siten, että suuttimenpaikat jäävät laipan puolelle. Sen jälkeen takavetoimusarjan saa kiinni vakioilla väliletkuilla laippaan. Suutinkiskolle täytyy rakentaa tuki, koska se on takavedossa laipan puolella ja T6:ssa plenumissa.
Siirsin pari viimeistä viestiä tähän aiheeseen, koska eivät kuulu rakentamisen hintapuoleen sinällänsä.