Samppasport  Futurez

amazonin penkin kiinnitys ongelmaa

  • 2 Vastauksia
  • 1878 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vänkkä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
amazonin penkin kiinnitys ongelmaa
« : 22.02.2015, 11:59:46 »
Terve kaikille tasapuolisesti  :hello: mulla on tämmöne 68 vuotine kombi amazoni ja pitöis alkaa takapenkkiö laittaa paikalleen ekaa kertaa  ni tuleeko tommoset kromiset kiinikkeet takalasien kohtaan kiinni millä lukitaan selkänoja ? Ja toi osa missä istutaan ni edestä vaan tommosilla kiinnitys raudoilla jenkatappiin mitkä tulee lattian läpi ? Pitäiskö olla muita kiinikkeitä kun noi ?

Poissa kalkkis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 321
  • Budjettipussihousu
Vs: amazonin penkin kiinnitys ongelmaa
« Vastaus #1 : 22.02.2015, 17:24:45 »
Terve kaikille tasapuolisesti  :hello: mulla on tämmöne 68 vuotine kombi amazoni ja pitöis alkaa takapenkkiö laittaa paikalleen ekaa kertaa  ni tuleeko tommoset kromiset kiinikkeet takalasien kohtaan kiinni millä lukitaan selkänoja ? Ja toi osa missä istutaan ni edestä vaan tommosilla kiinnitys raudoilla jenkatappiin mitkä tulee lattian läpi ? Pitäiskö olla muita kiinikkeitä kun noi ?

Tavan amazonissa on etupenkeille 3 kiinnityspistettä. Edessä pohjan läpi tuleva mutteri, jonka päässä silmukka. Takaosat on kiinnitetään L-rautakäikäleillä, jotka on kahdella pultilla lattiassa ja läpipultilla penkissä. Jos tuntuu että kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa, niin budget sportin stoorissa on loppupuolella kuva, josta etupenkin kiinnityskäikäleet näkyy himmeästi.

Farkun takapenkin kiinnityksestä en tiedä mittään.
Wilma: 445 sportswagon w/o sports, Wimppa: Uushankinta 445, Joonas: Amazon budget sport, välillä elvytellen

Poissa vänkkä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
  • www.vrcf.fi
Vs: amazonin penkin kiinnitys ongelmaa
« Vastaus #2 : 23.02.2015, 15:04:23 »
juu etupenkit siellä on paikallaan joo mutta takanpenkistä puuttuu korinpuoleisia kiinnikeitä ...jos joku tietää jonkun varaosa farkku amazonin jollain  niin saa ilmotella mulle

 

RallyBaron  Samppasport