Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Pioneer ja "analoginen" volyymin säätö

  • 2 Vastauksia
  • 871 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Misiu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
  • www.vrcf.fi
Pioneer ja "analoginen" volyymin säätö
« : 25.11.2020, 20:22:41 »
Onko Pioneerille saatavana semmoista "kaukosäädintä" että olisi pelkkä volyyminuppi, ei tarvis muuta olla? Puhutaan käytännössä kaikista uusista Pioneerin soittimista missä on Bluetooth, Spotify yms herkut.

Tätä kysyn sen vuoksi että on tarkoitus piilottaa itse soitin hanskalokeroon ja jälkiasennettavat rattikaukosäätimet eivät tässä projektissa tule kyseeseen.

Tai voiko tuollaisen jotenkin järkevästi turata itse?

Poissa Acke

  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 4399
Vs: Pioneer ja "analoginen" volyymin säätö
« Vastaus #1 : 25.11.2020, 20:46:39 »
Jos bluetoothin kautta soitat musiikkia, niin volumenhan saa sopivasti säädettyä kännykällä jos haluaa pitää soittimen piilossa. Hyödytön vinkki tietenkin jos radiotakin haluaa kuullella enemmän, mutta ainakin itse olen huomannut että radion kuuntely jäi vähiin sen jälkeen kun autoon tuli bluetooth soitin.

Poissa Misiu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
  • www.vrcf.fi
Vs: Pioneer ja "analoginen" volyymin säätö
« Vastaus #2 : 25.11.2020, 21:02:37 »
Jos bluetoothin kautta soitat musiikkia, niin volumenhan saa sopivasti säädettyä kännykällä jos haluaa pitää soittimen piilossa. Hyödytön vinkki tietenkin jos radiotakin haluaa kuullella enemmän, mutta ainakin itse olen huomannut että radion kuuntely jäi vähiin sen jälkeen kun autoon tuli bluetooth soitin.

Tuo on totta, mutta juuri tuon radion vuoksi haluaisin sen volyyminsäädön  :D Tosin oon miettinyt että voisinko mitenkään järkevästi piilottaa sitä Pioneerin rattisäädintä johonkin  ::)

 

Carcom Oy  Ateho