Autoracing  KL-varaosat

B4164 ja B4194 erot

  • 7 Vastauksia
  • 4540 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pekko-poika

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 641
  • Fook Mii and Fook Yu!
B4164 ja B4194 erot
« : 19.02.2016, 08:53:07 »
Onko näitä tinanelosia joku enemmin purkanu?

Hevosmiesten tietotoimiston mukaan 1.6:ssa on myös 81mm poraus, niinkuin on 1.9 T4:ssäkin. Onkohan lohkoissa eroa näiden kahden kesken muuten?

Eli jos lykkää isojen poikien sisuskalut, niin olisko mitään väliä kumpaan lohkoon ne naputtelee?
Keltainen
Sininen

Kouvolan köröttelijät.

Poissa Brick

  • Mr John Doe
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #1 : 19.02.2016, 11:05:05 »
Onko näitä tinanelosia joku enemmin purkanu?

Hevosmiesten tietotoimiston mukaan 1.6:ssa on myös 81mm poraus, niinkuin on 1.9 T4:ssäkin. Onkohan lohkoissa eroa näiden kahden kesken muuten?

Eli jos lykkää isojen poikien sisuskalut, niin olisko mitään väliä kumpaan lohkoon ne naputtelee?

Turbon lohkossa on öljy suihkut vaparin ei mikäli kyse n-mallisarjasta. Tuskimpa pelkässä lohkossa juuri muuta eroa on.
citikka

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #2 : 20.02.2016, 11:51:58 »
Jos kone on vanhempaa mallia, niin sitä on hieman vaikeampi sovittaa etuvetoon T4 tilalle. Vanhemmassa kun on ollut Rellun laatikko ja apukuskin vetarille ei ole sitä tukilaakerointia. Jos laittaa takavetoon, niin ei ole varmaankaan merkitystä.

Poissa Pekko-poika

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 641
  • Fook Mii and Fook Yu!
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #3 : 20.02.2016, 14:39:27 »
Mulla oli sellanen mielikuva että ne kaikki vanhemmat(ph1) on Renoon M5P:llä, ja M56 tuli vasta uudempiin...

Niitä RN-nelosia 81mm porauksella ei ihan kamalasti oo vastaan tullu?
Keltainen
Sininen

Kouvolan köröttelijät.

Poissa ||Nixu||

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #4 : 20.02.2016, 19:16:40 »
t4 ja 2.0t moottoreissa on m56, myös ph1.
Volvo S40 T4 -98

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #5 : 22.02.2016, 21:01:34 »
Mulla oli sellanen mielikuva että ne kaikki vanhemmat(ph1) on Renoon M5P:llä, ja M56 tuli vasta uudempiin...
Höpö höpö

Niitä RN-nelosia 81mm porauksella ei ihan kamalasti oo vastaan tullu?
B4164S2

Poissa sjs

  • 10:1, E85, 1.55 bar, 16v, Penta ja 408 hv
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 996
  • Talven aika on takavedon taikaa!
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #6 : 10.03.2016, 00:35:02 »
Jos kone on vanhempaa mallia, niin sitä on hieman vaikeampi sovittaa etuvetoon T4 tilalle. Vanhemmassa kun on ollut Rellun laatikko ja apukuskin vetarille ei ole sitä tukilaakerointia. Jos laittaa takavetoon, niin ei ole varmaankaan merkitystä.
Puuttuuko noista vanhoista vaparilohkoista tosiaan paikka pelkääjän vetarin tukilaakerille kokonaan (jengat ja nysäthän siel kai on M56 lootallisissa, niinku isommissakin 5-6syl etuveto/awd volvoissa)?

2,0T ja T4 on tosiaan volvon omalla M56 laatikolla, renun M5P ei kovin montaa vetoa tykkäisi turbovoimasta. Muistaakseni myös viimeiset 2,0 vaparit ovat M56 laatikolla, olisko ollut 2000 vai 2001 malliset. 1,6 ja 1,8 aina rönöööö lootalla.
S90Executive -98, 340DL -86 "B254GT" 408hv/664Nm, Veneessä B230ET + HX35+MS n.350hv/530Nm@1.5bar ja AQ171Turbo 524hv/796Nm@2,1bar

Poissa Pekko-poika

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 641
  • Fook Mii and Fook Yu!
Vs: B4164 ja B4194 erot
« Vastaus #7 : 10.03.2016, 07:40:22 »
Mulla oli 2001 2.0 S40:ssä ainakin M56
Keltainen
Sininen

Kouvolan köröttelijät.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron