Race.fi  Puotilan autokorjaamo

tupakoinnin lopettaminen!?

  • 5 Vastauksia
  • 2335 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sinivirta

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 0
  • www.vrcf.fi
tupakoinnin lopettaminen!?
« : 02.10.2016, 20:39:55 »
elikkä oon nyt tässä jo yrittänyt lopettaa aika kauvan tupakoinnin. Oon koittanu kaikkia mahollisia nikotiinituotteita ja kaikkee, mutta mikään ei tunnu auttavan! onko kukaan koittanut lopettaa sähkötupakan avulla? Onko siitä ollut apua kellekkään?? Ja miten niissä kun on ne kaikki nesteet ja eri osat, eri vahvuset nesteet ja kaikki, onko se hirveen hankala vempele? katsoin ite netistä näitä:  www.siu.fi tai www.paulsaar.com?

T: todella halukas lopettamaan!!
 ???

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #1 : 02.10.2016, 21:18:58 »
Niin kliseiseltä kun se kuulostaaki, niin se lähtee vaan itestä. Mää oon polttanu 10 vuotta ja nyt kohta pari kuukautta ollu ilman. Olin jo vähän niinku lopettanu, kun elokuun alkupuolella jouduin sisätautipolille tarkkailuun muutamaks päiväks. Sillon iski ihan erilailla se tunne, että tää loppuu nyt. Nikotiinikorvaustuotteita käytän jonkin verran, nicoretten sumute on mun mielestä ihan loistava. Mulla pahimmat vierotusoireet iski kuukauen päästä lopettamisesta vasta. Sähkörööki ei toimi kaikilla. Ainakaan mulla ei kahella edellisellä kerralla ku oon lopettanu :D

Mun mielestä vaikeinta on tavasta irti pääseminen, ei niinkään se että ei saa nikotiinia. Lopetin aluks kahvinjuonninki kun siihe liittyy mulla niin voimakkaasti tapa käydä röökillä sen jälkeen.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Paikalla Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #2 : 02.10.2016, 21:21:21 »
Mie poltin jonkub 6 vuotta ja lopetin kerrasta. Itsekuria se vaatii.

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #3 : 02.10.2016, 21:27:20 »
Tuolta vain katselemaan http://www.e-savuke.com/vb/forum.php

Itsellä tulee 5v täyteen tupakoinnin lopettamisesta. 35v tuli tupruteltua. Höyryillä laakista eroon.

Tosin, vielä tulee höyryteltyäkin sillointällöin, olemattomilla nikotiini määrillä.

Poissa Kuningas Mammona

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 51
  • -TPPR-
    • Team Pinsiön Paroni Racing
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #4 : 03.10.2016, 08:02:39 »
Lopettaminen tässä helpointa on, se ettei ratkea uudelleen on todella vaikeeta. Tullut pari kertaa lopetettua ja työt/kesä/vitutus pistää aina aloittamaan. Alkaa tottakai siitä että ostaa sen yhen askin ja vähän polttelee ja siitä se lähtee...  :-\
Volvo 855 2.5 TDi
TPPR yhteisprojekti 740 V8
Ex: Corolla hatch '96
Instagram: KuningasMammona

Poissa NordicR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 744
    • äRRä
Vs: tupakoinnin lopettaminen!?
« Vastaus #5 : 03.10.2016, 11:51:25 »
Viikko sitten aloin möyhyttelemään sähköröökillä. Ihan simppeli kapistus isolla akulla ja riittävällä säiliöllä. Innokin Endura T22 tms.

Tarkoituksena ei edes ole lopettaa koko touhua eli sallin itselleni "bilepolttamisen" jos nyt sattuu maistumaan enää. Viikon aikana testiksi polttanu 2 kessua ja aika paskalta maistu molemmat sähkömöyhyn jälkeen. Yllättävän kivuttomasti pääsi röökistä eroon ton laitteen avulla, rahaakin kuluu vain noin 1e päivässä (raha=syy tupakinpolton radikaaliin vähentämiseen). Voin kyllä suositella  :)
EX 740 x 3, S80, 960           
854 T-5R "immortal"
V70 D5 6v-man. Classic

 

Samppasport  Futurez