Taloon tuli viime joulukuussa valkoinen 745 2.3 SE automatic -92. Maksoi huikeat 500e, silloin oli rullattu 306000 km. Kävi ja kulki nätisti, pintaruostetta ja pientä kulumaa. Kone ja laatikko: B230F + AW71L.
2014 - ? HANKINTALISTAMOOTTORI:
- B230 alakerta
Nykyisessä moottorissa - Glyco laakerit
- Mahle männät (takomännät, jos rahaa?
- 13 mm kiertokanget
Nykyisessä moottorissa - Goetze männänrenkaat
- Männän tapit ja lukkorenkaat (merkki?)
- Alapääntiivistesarja Elring
- 531 - kansi (jos varaa, niin työstää)
-
VX3 nokka-akseli Hankittu Asennettu nykyiseen B230F:ään
- Vakio venttiilinnostimet (kovat nostimet työstettyyn kanteen?)
- Vakio venttiilinjouset (jos työstetty kansi, niin tuplajouset)
- Teräsventtiilit
- APR kannenpultit
- Yläpääntiivistesarja Elring
- Pakopuoli/pakoputkisto:
- Peltipakosarja
- 2,5" putkisto katalysaattorilta taakse, kahdella vaimentajalla
- Imupuoli:
- vakio, imusarja työstettynä
- Ruiskutus, ja polttoaine:
- Nuke Performanse bensakisko
- Suuttimet vakiot ainakin aluksi
- Alkuperäinen Bosch polttoainepumppu, kiinalaisen tilalle
- Moottorin ohjaus:
- Bendix Regina
- bensalastu?
- Voimansiirto:
- AW-71, ja tämänhetkiseen 1031 perään joku lukko
- Alusta:
- Turbon etuvakaaja
- uudet iskunvaimentimet ja jouset, taakse kuormajouset
- Kori ja ulkopuoli:
- Ruostehommia, ja maalausta
- Takaspoileri
- 940/960 USA -keula???
- 945 takaluukunkahva???
24.05. 2013. Ei ihan tuore, ja tuon jälkeen ilmestynyt ruosteita...