Ei kai nyt kukaan tosissaan maksa 14000€ mistään koneremontista ja miten dieselit edes liittyivät tähän viestiketjuun, tässähän vain keskusteltiin T8:sta.
Tuossahan on vieressä toinen viestiketju, joka koskee pelkästään tätä ERAD:n mahdollista tyyppivikaa, josta on kyllä paljon keskustelua maailmalla ja löytyy mm. USA:n julkaisemat korjauskampanjat yms.
Diesel liittyy siten, että vertasin sitä Eradiin kun noita dieseleitä hajoaa enemmän mitä Eradeja ja sitä dieseliä ei kuitenkaan rankata tyyppiviaksi, mutta Erad kyllä. Se oli tässä erikoista. Ja tottakai kallis yksittäinen osa saa huomiota, mutta tyyppiviasta ei kuitenkaan ole kysymys, koska silloin se hajoaisi jokaisesta ja kun ottaa huomioon valmistusmäärän niin äärettömän pieni osuus kokee hajoamisen. Todistetusti on paljon yli 300tkm ajettuja alkuperäisellä Eradilla ja sehän ei pitäisi olla mahdollista… Eradit korjataan Volvolla vaihtamalla uuteen möttiin, 4000€, tämän Eradin voi myös korjata muualla kuin Volvolla ja kustannus on varmasti puolet uuden hinnasta ja taas vastaavasti teettääkö porukka Volvolla sen uuden moottorin, tätä tarkoitin mitä itsekin ihmettelit.