RallyBaron  Samppasport

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Showroom / Vs: Volvo 240 GL 1988 ja Volvo V70 2,5T geartronic 2007 huoltomuistion tapainen..
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 21:46:25 »
Tänään nostin 240:sen takapään pukkien päälle ja purkasin melkein kaikki irti, mutta vasemman puolen jousilautasen kiinnityspultin boorit meni sileeksi eli pyörii nyt vapaasti kun yrittää mutteria auki.

Täytyy etsiä joku työkalu millä vois pitää pultista kiinni jos sen mutterin vaikka sais auki.

Sitten pääsisi vaihtamaan uudet puslat..
2
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: 2.4D vuotaa öljyt mäelle
« Uusin viesti kirjoittanut Vibz tänään kello 21:44:18 »
Siellä koneen ja laatikon välissä on tosiaan se kuuluisa muovitulppa, joka on todennäköisesti tippunut tai poikittain kolossaan. Halpa osa, mutta työtä on luvassa.

Onko tälle jotain osanumeroa tai nimeä millä hakea? Se on tiedossa että kättenvoiteita tulemaa olemaan mutta ei tuo tekemätön homma ole.
3
Minkälaisen testerin vaatii että saa laatikon resetoitua?
4
700, 900 & S/V90 / Vs: 740 g80 ulisee
« Uusin viesti kirjoittanut Mäkimies tänään kello 21:29:05 »
Oletko nyt varma siitä perästä? Kurkista miltä se kardaanin tukilaakeri näyttää.
5
Showroom / Vs: Italiamallin C70 T5 -99
« Uusin viesti kirjoittanut JuusoT tänään kello 21:28:49 »
Jokos se öljyvuoto on eliminoitu mistä oli kuvaakin tuolla alkupuolella.
Kai se se normaali turbon öljynpaluun tiiviste on siinä lohkossa mikä näissä aina vanhemmiten menee.

Öljyvuoto tuli tosiaan korjattua talvella. Lähde paljastui huohotinpöntön alatiivisteeksi. Oli pullahtanut pois paikoiltaan ja ihan muodoton kasa kumia :buck2:
Olisi varmaan onnistunut näppäräsormiselta ilmankin, mutta käytin imusarjan kuitenkin irti ja putsailin samalla muualtakin. Melko piilossa se osasi kyllä olla ennekuin oli imusarja kaasuläppineen pois tieltä.

Täytyykin melkein tuo turbon öljynpaluun tiiviste tsekata ja vaihtaa ennakoivasti. Kiitos vinkistä!  O0
6
Projektipäiväkirjat / Vs: V70 -05 2.5T AWD käyttöönottohuoltoa
« Uusin viesti kirjoittanut V70-24t tänään kello 21:14:34 »
Öljyn lorotus sikäli "ratkaistu", että pohjapanssarin päälle laitettu öljynkeruumattoa. Ei poista syytä, mutta oire poistuu, joksikin aikaa ainakin. Koko moottorin takaosa tulipellin puolella öljyinen. Ainakin jostain ahtimen tuntumasta tulee. Näyttää siltä, että asialle ei muuta tehdä.
7
700, 900 & S/V90 / 740 g80 ulisee
« Uusin viesti kirjoittanut ylinen tänään kello 21:10:52 »
Rupesi siis omassa 740:ssä perä huutamaan hullunlailla kun vauhtia enemmän kun ~30 km/h. Ääni kovenee kun vauhti kiihtyy, mutta kuuluu vain veto päällä. 80 km/h vauhdeissa ääni jo niin kova että sisällä korviin sattuu vaikka olisi bassot täysillä, perässähän on siis g80.
Öljyjen vaihdolla yritin hetkellistä huoltoa tehdä kerran kun sattu öljyt löytymään mutta ei ollut vaikutusta.
Onko viisaammilla jotakin veikkauksia että mikä sielä saattaisi vinkua ja kannattaako ruveta vielä pelastamaan vai onko perä entinen?
8
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / v70 mk2 -00 ilmastoinnin paineanturi
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari tänään kello 20:59:26 »
paineanturi kuivaimen päällä askarruttaa mieltä. ilmastointi ei siis toimi, ja olen sitä koittanut diagnosoida, vidalla näytti ac paineen lukemaksi tasan 0kpa. mutta kuitenkin kun painaa täyttöliittimen venttiilistä niin jotain painetta siellä on kun suhahtaa. voiko olla tuo anturi rikki kun nollaa näyttää? miten onko muilla näyttänyt pyöreetä nollaa vaikka on ollut vielä jotain painetta systeemissä? vai onko syytä ennen täyttöä vaihtaa tuo anturi? voiko anturin irrottaa kuivaimen päältä (ilmeisesti 24mm pitkällä hylsyllä?) ilman että aineet tulee pihalle?

auto kakkoskoppainen v70 ensimmäistä vuosimallia.
10
Aluekokoontumiset / Vs: Kouvolan seudun volvoilijat, 26.5.2024 Utti ABC klo 18.00
« Uusin viesti kirjoittanut jogiin tänään kello 20:57:39 »
Sehän ois sit Utti seuraavaks.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Elekma  Autoracing