Ei ole kiilaa. Kartioliitos, jonka voi asentaa miten hullusti vain.
Pumpun ajoitus muuttui (ilmeisesti) tämän pyörän huolimattomassa asennuksessa, samalla kun venttiiilienkin ajoitus muuttui.
Pumpun hihnan kiristimen (ylempi rulla) kääntö uuteen asentoon ei juurikaan vaikuta pumpun ajoitukseen, koska se on hihnan "löysällä puolella". Sensijaan alempi rulla (säätöpyörä) vaikuttaa, ja se on nyt sitten ilmeisesti aikaisessa reunassa, jolla on yritetty korjata väärin kohdistettua jakopään hammaspyörää.
Jotta SEKÄ nokan ETTÄ pumpun saa kohdalleen, on jakopään hihnapyörä löysättävä kartiosta, venttiilikoppa irrotettava, pumpun puoleinenkin hammashihnapyörä irrotettava, laitettava kohdistuslattarauta nokka-akselin päässä olevaan poikittaisuraan kannen tasopintaa vasten, kiristettavä jakopään puoleinen hammaspyörä nyt oikeaan asentoon, otetaan lattarauta pois ja asennetaan pumpun puoleinen hammaspyörä paikalleen löysästi, hihnan alempi "säätöpyörä" keskiasentoon, asennetaan pumpun hihna kiristimineen, kiristetään nokka-akselin päästä pumpun puoleinen hammaspyörä. Kaikki em. toimet oikeassa kampiakselin asennossa ja pumpun asennossa.
Nokka-akselin kummassakaan päässä ei ole kiilaa. Pumpun puoleisessa päässä ei ole kartiotakaan.