Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi

Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: Larppa69 - 20.07.2019, 00:34:09

Otsikko: T6 perään manuaaliaski
Kirjoitti: Larppa69 - 20.07.2019, 00:34:09
Kaverin kans ollaan alottamassa yhteistä projektia ja kiinnostus on heränny t6 moottoria kohtaan ja nyt ois sitten aika alkaa kyseleen että onko se bemmin zf ainoo vaihtoehto siihen jatkeeksi? Ja nyt ollaan saralla josta ei oo tietoa niin ois mukava tietää että minkälainen kytkin siihen  väliin pitää laittaa, siis tarkotan levyä ja asetelmaa että saako t6 koneeseen käyvän asetelman ja bemmiin käyvän levyn yhteen vai miten sen ruukaatte tehä? Ja sitten tarvis vielä asian osaavan tekemään se kytkinkoppa, mistä semmosen löytää?
Jos asiaan vihkiytynyttä porukkaa löytyis Oulun lähistöltä niin ois aina parempi :)

Toivottavasti en tehny itestäni pelleä :D
Otsikko: Vs: T6 perään manuaaliaski
Kirjoitti: Kojontti - 20.07.2019, 10:53:17
Ei se ainoa vaihtoehto ole, mutta kenties järkevin...
Otsikko: Vs: T6 perään manuaaliaski
Kirjoitti: miro678 - 08.08.2019, 17:05:59
Lensulla moni teettänyt ja ei ole ainakaan omaan korvaan pahaa sanottavaa kuulunut.

Perus resepti taitaa olla vaikka 850 kovaan vauhtikseen jaonmuutos asetelmalle (sre765) ja siihen bemarin askille sopiva levy, kumpaa nyt sitten käyttääkään isoa tai pientä zf ja sintteriä tai massa levyä. Kaikki muutokseen tarvittava löytyy kyllä lensun pajalta, laatikon muutostamisesta lähtien. Tältä foorumilta löytyy nimimerkin boost takaa.