Potikka on ihan normaalisti kytketty, eli keskeltä vasempaan pinniin potikkaruuvin suunnasta katsottuna...
Käytin sen äsken vikakoodin luvussa, ja "turbon paineanturin vastusarvo liian alhainen" oli vian syy. Eli, tinasin potikan takaisin, laitoin potikan suht entiseen kohtaan, kuitattiin vikokoodi pois, ja nyt ei pala valot taulussa...
Nähtävästi kun bleed systeemi on autoon asennettu yhtäaikaa lastun kanssa, niin olisiko silloin kajottu myös auton asetuksiin koskien ko anturia, eli systeemiä ei saa pois ennen kuin sen vie pajalle joka näitä asentelee ja ohjelmia säätelee.
No nyt ollaaan siis takaisin aamuisessa tilanteessa, potikka takaisin paikoillaan ja tuo paineletkun vuotosäädin myös.
En nyt sitten tiedä että kannattaako tuota EGR-venttilin tulppaamista lähteä kokeilemaan jos siitäkin saa jonkun häiriön päälle, vai onko kelläänn kokemusta tuon EGR:n tulppaamisesta??