Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo S60 1.6 DRIVe -12

  • 82 Vastauksia
  • 8713 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #30 : 03.10.2024, 21:57:26 »
Aloittelin tähän tänään kiveniskemien korjausta - parista paikasta tuulilasin yläpuolelta oli alkanut maali kuplimaan jo melko hyvinkin, joten hommalla tahtoi olla hitusen kiire, ettei joudu keväällä isompiin hommiin.

Lopulta niitä raaputeltavia paikkoja löytyi hiukan enemmänkin kun arvelin, että en mielelläni tekisi hommaa heti perästä uudestaan.

Sain nuo lopulta hinkattua mieleiseksi vaikka pitikin puhua puhelimeen välillä sun muuta oheisohjelmaa. Fosforihapot pintaan pariin otteeseen ja puhdistus IPAlla, tosin pariinkin kertaan, kun epoksimaali oli harmillisesti päässyt kuivumaan kesän aikana ja havaitsin lakan olleen toisessa autossa talven yli, joten en oikein luota siihenkään.

Koskapa pääsin aloittelemaan hommaa vasta neljän maissa, pimeä tuli siinä kohtaa kun pääsin viimein vetämään epoksia paikkojen päälle. Kuivattelin maalia hiukan ja jätin lepäämään yöksi.

Pitää viimeistellä tämä huomenissa - hiukan välihiontaa sun muuta sipistelyä väliin ja sitten paikkamaalia ja lakka pintaan + kumitiiviste tuulilasin yläreunaan. Täytyy toivoa, että viikonloppuna on keliä, koska kyllä koko auto kaipaa edelleen sitä myllytystä ja saattaisi jopa olla aikaa hoitaa homma pois alta, niin saisi keraamisen pinnoitteeen pintaan talveksi.

Sen jälkeen tähän ei talvivanteiden raudanpoiston ja suojakäsittelyn jälkeen olekaan muuta kuin lisävarusteiden asentelua tiedossa. Vastuspaketti tosin saapui, mutta saa hehkulamput olla siihen asti paikallaan, että ehtii noiden kanssa tusaamaan.


Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #31 : 05.10.2024, 01:28:55 »
Tänään jaksoin jatkaa tätä sen verran, että teippailin maalatut kohdat, niin josko huomenna pääsisi näyttämään noille hiomapaperia. Tai siis paremminkin tänään - kurkku oli aamulla kipeä ja pienimuotoinen väsymys ei myöskään suuremmin auttanut asiaa. Sain kyllä siitä huolimatta otettua vielä pyyhkimen varretkin työn alle samalla vaivalla.







Eli hiukan tekemistä vielä riittäisi. Mutta varsiiin kuitenkin laitetu jo epoksi, ja samalla vaivalla hioin sitten nekin, kun maalattuja paikkoja pitää hinkata. Lopuksi pitäisi tietysti kaikki vielä myllyttää. Voi olla, että kaksi päivää tusanneena pitää tehdä oman kunnon mukaan. Mutta tulee per kaikki kuitenkin kerralla. Toki tuonne pitää sohia paikkamaalilla vähän sinne sun tänne ennen myllytyskoneen pyörittämistä.

Mutta päätellen rouvan suhtautumisesta harrastukseen taas vaihteeksi päättelin, että aikaa viikonloppuna on ihan kaksikin päivää. Meinasi hitusen painaa pyyhkimen varsia maalatessa, mutta ymmärrystä ei kauhean paljoa kyllä tullut ponnistuksista huolimatta. Mutta tähän on jo totuttu, emmekä lannistu tästä, vaan jatkamme urheasti tulevinakin päivinä.  :2funny:

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #32 : 05.10.2024, 22:32:49 »
Emme jääneet tuleen makaamaan. Kiveniskemäpaikat maalattu ja lakattu. Kun ei parempaakaan tekemistä ollut, niin teinpä vihdoin ikuisuusprojektin alta pois, eli vedin koko auton myllytyskoneella tuota tuulilasin etureunaa lukuun ottamatta, joka pitää vielä tehdä erikseen.

Varastosta löytyi vielä melkoisen wanhaa Po Boy's Black Hole -ehostusainetta, joka osoittautui vielä täysin toimivaksi kamaksi. Koska auto on tässä musta, niin pitihän se hyödyntää. Tosi mies olisi vielä vetänyt Collinite 476s pintaan, mutta alkoi jo pikkuisen väsyttämään joten pistin vaan Sonaxin Xtreme -sarjan Quick Detailerin, jonka kyläl kehuttiin tekevän keraaminen pinta.

Ei 300tkm ajetusta autosta nyt täysin priimaa saa enää hinkkaamallakaan, mutta pääosin olen varsin tyytyväinen tulokseen. Pyyhkimien varret jätin kuivamaan erikseen, eikä autoa ole muuten sipisteltyä ollenkaan tällä kertaa, joten pitänee vielä hiukan jatkaa projektia.

Mutta ihan kohtuullisen kelvollinen tulos:







Viimeisessä kuvassa on jo Sonaxin pinnoite päällä. Eiköhän toi nyt hetken vältä, kunhan saa loput valmiiksi.

Peilit on kyllä lähes yhtä kämäiset kuin entisessä. Hitusen polttelisi tilata uudet kuoret, mutta katsotaan. Ali oli jo saanut matkaan mustat "dynaamiset" vilkut tähän.
« Viimeksi muokattu: 05.10.2024, 22:34:32 kirjoittanut 74t3 »

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #33 : 06.10.2024, 22:27:12 »
Nyt on harrastettu taas koko viikonloppu niin urakalla ettei paremmasta väliä.

Kuten aiemmin mainittu, hieroin auton kyllä muutoin oikein hyvin valmiiksi. Mutta se katto jäi kuivamaan.

Tänään sitten kampesin jatkamaan hommaa- ihan sangen nätisti nuo kyllä tasoittuivat 600 ja 1000 vesihiomapaperilla. Ajattelin, että myllytyskoneella ajo riittää, plus värivaha.

Muttta ei. Sonaxin vaha on kyllä killottavaa, mutta ei juurikaan hiovaa - tai sitten laikka on väärä. Eihän ne läikät sieltä sitten alkaneet häipymään sitten millään joten lähdin kaivelemaan varastoa ja löysin niinkin hienoa paperia kuin 3000. Yksi 2000 laikkaa oli möys porakoneeseen plus niin hiomatahnaa kuin kiillotutahnaa.

Kyllä ne laikut näennäisesti tulivat paremmaksi ja koko katto on nyt niin erinäköisissä tököteissä, että voisi aloitella vaikka puhdistamalla noin alkuun.

Vaan ihan noihin on pensselillä vedetty epoksi, pintamaali ja 2k-lakka. Reunat kiillottuivat nätisti mutta laikut toki kasvoivat, kun porakoneen laikalla veteli menemään - hioin kyllä myöskin 3000-paperilla ihan käsin vielä lisää.

Viikonloppu menee niin karmean nopeaan, niin luovutin tämän osalta ja tuumin, että tutkin paremmin - ehkä jotain hiukan enemmän hiovaa tahnaa ja armotonta myllytystä, niin eiköhän se siitä.

Koska oli myöskin tarkoitus viimeistellä pari settiä vanteita, ei auttanut kuin siirtyä seuraavaan projektiin. Tekaisin vanteille aluksi raudanpoiston ja yllätykseksi sitä oli enemmän ostetuissa vanteissa, kuin auton mukana tulleissa. Koska nämä oli pääosin kuurattu jo aiemmin, ruiskuttelin pintaan vain peruspesuaineen ja ajelin lopuksi painepesurilla ja vein varastoon kuivamaan.

Nämäkin kirkastuivat kiillotusvahalla ja koneella sangen mukavasti. Tarvikevanteisiin ei sen sijaan edes pienen koneen laikka mahtunut kunnolla, joten käsipeliksi menee noiden viimeistely ja parille ikävimmälle naarmulle pitänee koettaa tehdä jotain.

Eikä ne Volvon alkuperäiset vanteetkaan enää ihan priimaa ole ja lakka kuplii useammastakin kohdasta. Mutta kyllä ne nyt kaukaa jo ihan kelvolliselle näyttää ja arvioin itsekin sellaisiksi, että alle ilkeää laittaa.

Toisiin en sen sijaan ole ihan tyytyväinen ja pitää hinkata niitä vielä paremmaksi jollain pienemmällä harjalla..Eiköhän noista vielä ihan kelvolliset tule, kun vaihtaa alkuperäiset Volvon keskikupit paikalleen.

Mutta tähän kattoon voi ja saa antaa vinkkiä, että millä tuota seuraavaksi lähtisi hieromaan. Puhdistus nyt toki ensin kun loppui yksinkertaisesti puhtaat liinat kesken ja en ehtinyt asiaan sen kummemmin paneutumaan. Mutta mikä tökötti hioo sillä lailla, että kiiltoa alkaa löytymään?






Nämä siis ne työn alle jääneet vanteet raudanpoistokohdassa. Kirkastui ne tuosta hiukan, mutta puolien reunoissa on ruskeaa likaa, jota on vähän ikävä hinkata käsin pois, joten palataan näihin myöhemmin.




Nämä taas puolestaan välttänevät talveksi.

Kaiken vapaa-aikansa näihin kyllä saa menemään niin halutessaan, mutta onpahan nyt hiukan siedettävämmän näköinen noin muutoin.

Tuulilasin yläreunaan siis tulossa kumilista, mutta aika ei riittänyt ja oli toisaalta myöskin hiukan koste ilma laittaa, niin ajattelin odotella kuivempia kelejä ja sitä, että saa katon vähän järkevämmän näköiseksi..

Eipä tuo taida vaatia sen kummempia taikatemppuja, kunhan vaan on kunnolliset aineet. Täytyy perehtyä asiaan huomenissa.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2024, 22:51:22 kirjoittanut 74t3 »

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #34 : 07.10.2024, 21:12:54 »
Kävin ostamassa hiukan tiukempaa tavaraa, jonka luvattiin tasoittelevan jopa 1500-karkeudella tehdyn hionnan jäljet.

No ajoin pariinkin otteeseen tuolla, sen jälkeen vielä kliinerivahalla ja levitinpä mustan kiillokkeenkin vielä koneella. Mutta jäljet vaan on ja näkyy, joskin hiukan vaaleampana.

Toki tajusin vasta viimeisen litkun kohdalla, että koneen nopeuttakin voi säätää, joten voi olla, että kierrokset olivat liian pienet.

Eihän se kovin kaunis ole, kun hiomisen jäljet paistavat melkoisen selvästi kaikenlaisesta hinkkauksesta huolimatta. Mutta jatketaan sitten paremmalla ajalla tai viedään suosiolla jollekin toiselle kiillotettavaksi. Ei tuo kelikään ollut erityisen lämmin tekemiseen.

Muistelen, että minulla taisi olla kiillotuskitti lampaanvillalaikkoineen ihan porakoneeseenkin sopivana. Kohtuullisen tarkkanahan tuossa toki sitten saa olla, ettei polta lakkaa puhki kun kokemusta myllytyksestä ei suuremmin ole. Mutta kova tuntuu lakka olevan näissä - kokeilin pyyhkäistä noita aluksi IPAlla, ja jäljet peittyivät pääosin, eli ei ne jäljet mitenkään erityisen syviä ole.

Mutta onpahan ruosteet paikattu ja pyyhkmen varret maalattu & vahattu, niin edes ne ovat hiukan siistimmän näköiset. Täytyy yrittää ajoittaa seuraava kiillotusyritys päiväajalle, että olisi edes se lähemmäs 10 astetta lämmintä.

Lähinnä harmittaa tuo katto, kun maalipinta on muutoin ihan kohtuullisen hyvä paljon ajetuksi. Mutta eiköhän se siitä vielä saada ehostettua kun vehkeet löytyy.







Tuossahan nuo näkyy, on ne jo toki paremmat kuin alun perin.

Jos löytyy hyviä vinkkejä siihen, miten nuo saa ehostettua parhaiten, niin otetaan vastaan. Muutoin jatkan ehtiessäni sillä kaikkein eniten leikkaavalla aineella yksi kohta kerrallaan, että näkee, millaisilla kierroksilla ja miten kauan noita saa hinkata, että alkavat häviämään.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2024, 21:17:00 kirjoittanut 74t3 »

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5442
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #35 : 07.10.2024, 21:56:33 »
Mites tuon katon teippaus jos kiillotus ei paranna tilannetta..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6254
  • Global alligator
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #36 : 07.10.2024, 22:10:37 »
Tuota samaa kattelin. Olis mulle kyllä tekemätön paikka, menee niin ohueks ja lakka lähtee.
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016

Poissa RATSUNI

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 144
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #37 : 08.10.2024, 09:03:14 »
Näyttää siltä että kiillotuksen pitää tehdä oikein, rotary kone ja lampaanvilla/keltainen HEX ja vaikka Scholl S3 aluksi jonka jälkeen stepin miedompana ja sen jälkeen vielä yhden stepin viimeistelyllä.
Tuohon ei amatimieskään saa menemään aikaa kuin 1h -1,5h yhteensä ja meilläpäin maksaa n. 100€ ja eteläsuomessa 250€ arviolta
Tuollaisia muutama tullu tehtyä ja ihan tehtävissä kunhan kokemusta myllyttämisestä on tarpeeksi ja oikeat välineet

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #38 : 08.10.2024, 09:09:57 »
Juu, nuo kohdat siis kiillottuu ihan nätisti IPAlla ja häviää, eli ei ne mitenkään tolkuttoman syviä ole.

Kelit on kyllä olleet jo vähemmän optimaaliset myllytykseen ulkona, plus että oma taito ei ole mitenkään ihan paras näihin. Laikkoihin ja litkuihin menee jo helposti sama, minkä ammattilainen tuosta ottaa, niin käväisi kyllä jo eilen mielessä, että josko antaisi ihan ammattimiehen hoitaa homma.

Tuohon lasin reunaan laitan joka tapauksessa tiivisteen, niin nuo pahimmat paikat menee aika hyvin piiloon.

Toisaalta vähäsen tuntuu sille, että taitaa aika loppua ennen talvea näiden kanssa. Nytkin olen neljä päivää/iltaa tusannut tuolla ulkona noiden kanssa ja tekemistä riittäisi.  ;D

Täytyypä katsellä joku sopiva paikka ja kysäistä, että mitä tuon killlottaminen maksaisi. Noissa himmeissä paikoissa ei siis oikeastaan edes ole uutta maalia/lakkaa kuin aivan pienessä pisteessä, mutta 2000-paperi jätti noin messevät himmentymät, joita olen kyllä jo käsin hionut 3000-paperilla ja useammalla eri tahnalla, niin ehkä tässä kohtaa on jo ihan fiksua turvautua ammattilaisen apuun.  :D

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #39 : 10.10.2024, 07:47:42 »
TFT-näyttöön tuli uusi lasi, niin muutenhan sen voisi nykäistä vaikka paikoilleen, mutta kun ihan suomalainen nettikauppa ei ole saanut reiluun viikkoon toimitettua niitä piuhoja.  ;D

Laitoin illalla kysymyksen että olikohan niin kuin tarkoitus laittaa missä kohtaa liikkeelle kun maksaa ne toki piti ihan tilatessa. Samoiten pohdin hiukan, että laittaisiko nuo tilaukseen ihan siniseltä, niin saattaisi jopa saadakin ne joskus.

Sitten taas noista netin videoista voi vetää sellaisen johtopäätöksen, että jossain kohtaa noita ei enää edes tarvitse lisätä koko konversiossa - en vaan ole missään välissä ehtinyt googlettamaan, että missä versioissa ja mistä vuosimallista lähtien.

Kelihän on edelleenkin sangen hanurista ja toisaalta tarkoitus oli mennä näyttämään tätä fiksauspajalle tänään, että josko ne saisi taiottua katon tai vaikka koko auton hiukan nätimmäksi miellyttävään hintaan. Kaipa tälle joku erillinen aika sitten sovitaan tarvittaessa, niin voinee ainakin TFT:n valmistella jo lasin osalta. Olisihan se kiva saada ennen talvea paikalleen kun noita hallipaikkoja ei ole ihan mahdottomasti itsellä käytössä.

e. Itse itselleni vastaten toean, että 2014+ pitäisi johdot olla jo valmiina. Eli täytynee alkaa tiedustelemaan, että mitä nuo maksaa sinisellä.

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #40 : 10.10.2024, 18:14:35 »
Homma edistyi taas sen verran, että kysäisin piuhojen hinnan siniseltä ja sain vastaukseksi 6,11e/kpl, joten laitoin varmuuden vuoksi 3kpl tilaukseen.

Verkkokauppa, josta nuo tilasin, ei pitänyt edes olla enää toiminnassa joten sieltä rahat palautunee kun kysäisin asiaa.

Kattoa edistin käyttämässä autoa näytilla paikallisessa fiksaripaikassa ja tuumattiin, että onnistunee, mutta varataan nyt tunti aikaa tuohon.  :)

Ensi viikon tiistaina auto kiillotukseen ja tykästyin paikkaan jo lyhyen juttelun perusteella. Silloin kun on tekemisen iloa ja pieteettiä hommassa ja hinnatkin tuohon nähden enemmän kuin kohdallaan, niin taisin löytää vakipaikan niihin hommiin, mitkä ei itseltä luonnistu.

Eli katon kiilottelu kuntoon ja TFT-näytön asentelua vielä ennen talvea niin hyvä tulee.

Niin joo, ja laitonhan tuota Amazonilta jokun saksalaisen kumimattosarjan tulemaan tähänkin, kun kutakuinkin samaan hintaan sai kuin Suomesta, mutta hitusen laadukkaamman oloisena.  :)
« Viimeksi muokattu: 11.10.2024, 08:50:23 kirjoittanut 74t3 »

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #41 : 13.10.2024, 21:57:07 »
Behold!

Perjantaina ehdin kuitenkin jo sen verran perehtymään, että laitoin Android-purkin ostajalle viestiä että joko ne lomat alkaisi pikkuhiljaa olemaan loppu.

Ja kas, purkki lähti saman tien tulemaan kohti armasta kotimaata.

Viikonloppu on mennyt rattoisasti toisen projektin parissa, mutta nyt tuolla sentään ilkeää jo käydä kaupassakin, eikä ole enää laisinkaan niin surkea näky autokatoksessa kuin kesän aikana.

Tämä pitää käyttää kiillotuksessa ja miettiä sitten uudemman kerran, että millä hieroo talveksi vai riittääkö nykyinen. Voisi käyttää leimalla kun virallinen päivä on marraskuussa, mikäli tulee jotain laitettavaa. Sisäputsia hiukan ja ehkä sen Android-purkin ja mittariston asentelua jos aika ja kelit sallii. Pitäisi tähän jaksaa se peruutuskamerakin värkkäillä - noin kaapelivetonahan se olisikin peräti varmaan tunnin, parin homma nappaista tuo kiinni.

Mutta jotenkin on henkisesti hankalaa alkaa tekemään jos ei saa valmista kerralla. Niin ryhdyn hommaan vasta sitten, kun on palikat näpissä. Ledit voisi tuoda lämpimään - en taida jaksaa alkaa leikkimään noitten kanssa enää tänä syksynä kun toimii noinkin.

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #42 : 15.10.2024, 21:50:45 »
Katto on nyt kiillotettu ammattimiehen toimesta ja johan lähti laikut. Hintaa tuli kokonaiset 70e.







Nuo omat paikkakötöstelyt tuossa läinnä näkyy ja muutama painauma kun jotain painavaa on kuskattu katolla.

Tiiviste tuohon tuulilasin yläreunaan löytyy ja muutama metri lisääkin on tulossa, niin josko loppuviikosta olisi sen verran lämmintä keliä, että saisi tuon askarreltua jo ainakin tähän samalla.

Mutta eihän tämä uusi ole ja näkyvät kauppaavan noita oikomissettejäkin netissä, niin voisihan noita koittaa varovasti oikaista vaikka itse jossain kohtaa, mutta lienee ensi kesän hommia.

TFTn jos saisi vielä loppuviikosta kiinni ja kunhan Android-purkki saapuu tähänkin, niin yrittää tusata vielä sen talveksi kiinni. Kyllä tämä nyt on jo ihan kohtuullisen siisti kapistus tuon verran ajetuksi.  :)

Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #43 : 17.10.2024, 20:02:36 »
Tämäkin edistyy. Jos sitä huomenna TFTn laittaisi.






Poissa 74t3

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 316
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo S60 1.6 DRIVe -12
« Vastaus #44 : 18.10.2024, 21:32:08 »
Tulihan se sinne laitettua, vaikka hitusen meinasi vastustaa. Piuhat nyt oli sinänsä ihan helppo laitella, joskin vähän ahtaasti OBDn päässä. Kyllä ne sinne kuitenkin kohtuullisen kivuttomasti menivät.

Ohjeen mukaan muuttelin asetukset, mutta alkuperäinen mittaristo on alusta alkaen kiukutellut mittariston lukemisen kanssa, eikä suostu tunnistamaan yhtään mitään.

Ei se suostunut sitten sen enempää nytkään, vaikka kokeilin kaikki program modet sun muut läpi ja nypin mittariston piuhaa irti ja takaisin.

Lopulta tuumasin että ei se ota jos ei anna ja tuuppasin TFT:n paikoilleen ja kas, sehän heräsi eloon. Polttoainemittarikin nyt toimii jollakin lailla kun säätelin hiukan asetuksia. Vaihteen päälle laitto ei kyllä vaikuttanut näyttöön mitenkään ja radio tuntui hermostuvan mittariston vaihdosta, eikä suostunut enää kytkeytymään päälle.

Mutta pikkuvikoja, kaikki muu toimii kuitenkin auttavasti, niin kurvaan huomenna maaseudulle säätämään lisää.




Eli siellä lepää, laitellaan huomenna lisää ja jos saisi vilkutkin vaihdeltua. Ehti alkaa pimenemään, niin en viitsinyt käydä murjomaan peilin kuoria kylmässä auki. Eiköhän tuo näyttökin saada pelaamaan niin hyvin, kun se nyt on mahdollista pelata.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo