Niin... Sanotaanko näin, että mielestäni Teslan olisi kannattanut pysyä vain Model S:ssä ja vastaavan hinta/laatuluokan autoissa, eikä edes yrittää lähteä tuonne kansansegmentin suuntaan.
Laatuun panostus kovemmalla hinnalla ja vielä 10v päästä ihmeteltäisiin, kuinka köyhät voivat ostaa vanhan, mutta toimivan Teslan.
Yhtään puuttumatta Tesla Model S:n raportoituihin ongelmiin täällä pohjolassa (taka-akselisto, ovenkahvat jne), koska jokaisessa automerkissä niitä ongelmia on, niin väittäisin yhtiöllä menevän paremmin jos ässälle olisi vain tehty seuraaja.
Tilamalli...jooo, ehkä joku XCS olisi ollut paikallaan, mutta kokonaan uusi malli joka sekin on osoittautunut laadullisesti ässää huonommaksi, niin vitelikkoon mennään....
Ässästä olisi aika muikea farmarikin ollut mahdollista tehdä. Jotkut britti-insinöörit sellaisen tekivätkin.
Jossain päin Youtubea katsoin jonkin videon tässä taannoin, jossa oli Tesla (en muista mikä, ässä?) purettu palasiksi ja tarkasteltu korirakennetta. Korirakenne oli erittäin vanhahtava, 90/00 lukujen taitteen tekniikkaa. Tätä ihmetteli videossa joku autosuunnittelun insinööri, että minkä takia tämä ja tämä on näin ja näin, koska vie enemmän aikaa ja materiaalia kasata, kuin nykyaikaisilla menetelmillä.
Eli paljon parannettavaa, johon olisi kannattanut keskittyä ennen uuden hypen aloitusta...