0
jaskajokunen ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.
Pitääpä käydä kaikki piuhat läpi akun ja laturin väliltä. Ajattelin myös lisätä ekstra maa piuhan laturille ja katsoa tekeekö yhtään mitään. Ja unohtu tosiaan mainita että ainakun ilmastoinnin kompura napsuu päälle niin dippaa kierrokset tyhjäkäynnillä.
Kyllähän se kompura voimaa vaatii eli hieman voi kierrokset hetkellisesti pudota
Taitaa sen saada kiinnitettyä vierestä uudella pop niitillä tai poraruuvilla. Kattoo vaan ettei mee repsikan penkin alla mitää johtoo juts siinäkohtaa vanhat niitit muistaakseni töröttää siinä merkiksi.Ääntä voi pitää muuten myös se pakoputken kannake vaihdelootaan. Itellä on hajonnu kummastakin päästä peräjälkeen.
Voiko tai oikeemminkin mitä vaatii vaihtaa -00 mk1 v70 bensa koneen tilalle tdi? Valkoset mk1 v70 dieselillä tuntuu olevan harvassa joten kävi mielessä jos tuohon nykyseen onnistuis fixulla/kannattavalla työllä vaihtaan tekniikan? Vai tuleeko halvemmaks hommata valmis diesel ja maalata se?
Dera the guru totesi joskus aikoinaan, jotta valkoinen on jämäväri
Valkoinen on pohjaväri, vähän niinkuin tyhjä paperi.
Osaako joku vastata, mitkä on V70 D5 AWD 2007 öljyntäyttömäärätKulmavaihteeseenPeräänSekä haldexyksikköön?Haldexiöljyn osalta öljynlaatu on selvä (volvon oma öljy), mutta mitä öljyä tulisi laittaa perään ja kulmavaihteeseen?
Perään GL5 sae 80kulmavaihde GL5 75w90Mielestäni kumpaankin meni alle litra, eli yksi purkki riittää kummallekin
Kokemuksia haljenneesta pakosarjasta b230ft moottorista löytyy varmasti, mutta minkälaista ääntä se pitää jos se ääntää? Oma tikittää 2000-3000rpm moottorin lämmettyä, eli kruisailu kierroksilla ärsyttävästi. Venttiilivälykset säädetty viime kesänä, en halua uskoa että ne olisi taas perseellään, mutta onhan se mahdollista. Kysessä siis tiettävästi säröillä oleva 90+ pakosarja.