Palaan taas tähän öljynvaihtoon (huuhtelumenetelmään tai ilman) -nyt vasta vaihdan. Mutkiakin on tullut matkaan ja lyhyesti niistä infoa/kyssäriä.
Koska öljynlauhduttimen puolen pikaliittimien kohdalla oli märkää, irrotin liittimet ja otin onneton ekana näkyvän sinisen O-tiivistee pois sisältä uusimisen toivossa >>näihän ei ollutkaan-ne olikin tarkotettu kertakäyttöön ja vain laatikon puoleiset O-tiivisteet voi vaihtaa (jotka myös vaihdoin). Hommasin kuitenkin hydrauliliikkeestä uudet vastaavat, vaihdoin ja kohtapuolen kokeilen.. MUTTA laitoinko tiivisteen oikein- siellä oli sisällä toinenkin musta tiiviste ja sit ohut muovirengas >> nyt sain ujutettua uuden toisen viereen MUTTA olisiko pitänyt laittaa muovinen rengas väliin >>tiiviste-muovi-tiiviste? Nyt meni päästä katottuna -muovi-tiiviste-tiiviste! Vainhemmassa volvossa oli ne vihreät ulkopuoliset tiivisteet näin -tiiviste-väli-tiiviste.
Sitten toinen juttu- liittyy laatikon täyttöpropun (pieni Torx40 ruuvi) irrottamiseen. Oli mielettömän tieuuka ja sain korkatua Torx-uran pois >> sitten sain vinkin, että lyöntitaltalla vaan ruuvin reunasta hakkaamalla auki >>onneksi onnistuin ja nyt taas vähän valoa ikkunassa!