Äärimmäisen harvassa autossa on sisäänrakennettuna 22 kW laturi. Lataushybridit tankkaa pääosin 1x16 A = 3,7 kW ja täyssähköautot 3x16 A = 11 kW teholla. 22 kW latauspisteestä olisi iloa lähinnä jonkin 1x32 A = 7 kW latauksella varustetun idän ihmeen kanssa. Ja silloinkin pitää pääsulakkeet olla >25 A.
Kaikki kotilatausasemat ovat oikeasti mallia "liitäntä sähköverkkoon". Lataus hoidetaan auton sisäänrakennetulla laturilla. Tosin latausaseman avulla saadaan mm. järjestettyä automaattinen lataustehon rajoittaminen (vaatii virtamittauksen pääkeskukseen) tarvittaessa, jottei sulakkeet pala.
Töpselilaturit pääsääntöisesti rajoitettu 8 A teholle. Vaihtoehto C on voimavirtatökkelillä varustettu latausjohto, jolla pitäisi myös onnistua lataus 16 A virralla.