Autodiagnoosi  Carcom Oy

Min Volvo -palvelu, onko kokemusta?

  • 4 Vastauksia
  • 3728 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kutvonen

  • Vieras
Min Volvo -palvelu, onko kokemusta?
« : 14.01.2012, 22:16:43 »
Tilasin uuden Vollen ja löysin tällaisen palvelun, jota ainakin ruotsalaiset asiakkaat tuntuvat käyttävän:
https://minvolvo.volvocars.se/login.
Palvelu kuulemma näyttää tilaajalleen uuden auton valmistumisen statuksen; aloitettu, kori hitsattu, maalattu, softa asennuksessa tms. ja arvioidun valmistumisviikon.

Palvelun luulisi kiinnostavan varsinkin meitä jotka tähtäämme rekisteröintiin ennen 1.4. veronkorotuspäivää. Pitääpä pikimmiten kysyä myyjältä oma "Kundordernummer " ja "ordernummer ", joita palveluun rekisteröityminen näyttäisi vaativan. Ruotsissa prosessiin tuntuisi liittyvän asiakkaalle toimitettava tilausvahvistus, josta nämä tiedot löytyvät. Tällaista tilausvahvistusta en kyllä ole Suomessa koskaan itse saanut Volvoja ostellessani (4 kpl).

Onkos joku teistä tätä palvelua hyödyntänyt ?



 

Poissa P Masa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 70
Vs: Min Volvo -palvelu, onko kokemusta?
« Vastaus #1 : 16.01.2012, 02:40:04 »
Itse olen tilannut 6kpl uusia Volvoja, enkä ole ikinä kuullutkaan tällaisesta palvelusta... ???
...mutta eipä ton Sinisen kohdalla palvelusta ylipäätäänkään voi puhua...  :-\
Ex: V70 R AWD -00 Laserblå ja XC70 -12
Nyk: S80 -07

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Min Volvo -palvelu, onko kokemusta?
« Vastaus #2 : 16.01.2012, 12:57:52 »
Lienee asia siten, että suomen maahantuoja ei ole tuota palvelua ottanut käyttöön, eikä sitä ole sitten suomeksi saatavilla.
Sen auton valmistus prosessin etemisen seuranta mahdollisuus ei vaikuta mitenkään siihen, että saako sen auton 1.4 vai vasta myöhemmin :)
Mutta yhtäkaikki, itse olisin kyllä aivan innoissani tuollaisesta palvelusta seuraamassa oman auton valmistumista, vaikka siitä ei sen enempää mitään hyötyä olisikaan.
Luulen, että tuon palvelun käyttöönotto voi olla suomessakin mahdollista, mikäli siitä tulee riittävästi pyyntöjä maahantuojalle.

Varmasti on olemassa paljon muitakin palveluita, jotka ei suomessa ole käytössä, markkina-alueittain muuttuu asiakkaiden halut ja tarpeet eri palveluiden käyttöhaluissa.

Eli jos volvoautolla on joku paikka, johon saa jättää asiakaspalautetta, niin sitten vaan kirjelmää, josko seuraavaa autoa tilatessa olisi suomessakin tälläinen palvelu käytössä.
Palaute tästä volvoautolle siksi, että se tavoittaa sen oikean tahon, joka tälläisen palvelun voi käyttöönottaa, kun palautteen antaa välikäteen, niin aina on mahdollisuus, että se ei mene oikeaan paikkaan.

Poissa Mariini

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 240
  • www.vrcf.fi
BMW 530xd Touring -15
Ducati 999S
Ex:Volvo S80 D5 AWD Executive -11
Ex:Volvo S80 D5 AWD Summum -08

Poissa ReijoM

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • Audilla ja Toyotalla mennään
Vs: Min Volvo -palvelu, onko kokemusta?
« Vastaus #4 : 16.01.2012, 18:09:50 »
http://www.myvolvocars.fi/

Tuolla näkyy jotkut tiedot nykyisestä autostani.

Saas nähdä tuleeko tuonne milloin tietoja uudesta.
Audi A6 quattro              

Toyota Corolla Touring 1,2 T

 

Kulkukoira  Proturbo