Futurez  Kulkukoira

VOPEL -76, Autokrossi

  • 73 Vastauksia
  • 38220 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #45 : 29.06.2013, 22:03:12 »
Kyl hymmyilyttee 8) Tytön leikkaus meni hienosti. Ja autotalliinkin on päästy. Kaarien tekeminen on pitkällä, räpsin kuvia niistä jahka kerkeän. Jos joku kaipailee kaaren tekijää, niin lämpösesti voin suositella hewisett:n kaveria. Kadett:iin putket käy kuin nenä päähän. :pomo:
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa Joni145

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
  • www.vrcf.fi
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #46 : 29.06.2013, 23:55:58 »
Mielenkiitoinen projekti ja onneksi pienellä kaikki hyvin!  :)
145 B20a+M41 -73, 244 B19e+M47 -80, PV B18+M40 -64 projekti. PV 544 JM B22+M40, 142 jm B230+M40 Plus muutama varaosa-auto.

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #47 : 15.07.2013, 22:29:01 »
Niitä kuvia pitimän laittaa jo tovi sitten...






Vielä uupuu parit diakonaalit, sekä etutolppiin menevät putket. Sen jälkeen vois potilaan mahan parsia kasaan.

Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #48 : 09.08.2013, 22:45:45 »
Nonnii, taas muistin muutaman kuvan ottoo.

Parit osat putkahti matkahuollon kautta ja jarrujen rakenteleminen pääs vauhtii. Satulat on R1 jammusta niin edessä kuin takanakin, edessä 6 mäntäset ja takana 4 mäntäset. Laikat on Hondan VFR:stä.

Etujarrut näyttee tälläseltä.


Takajarrut,


Jarrulevyjen keskiöt tekas Blingfactory, ja nättiä on. Sattu vaan "suunnittelijalle" pien virhe, mut 16 mm poran terä tekee ihmeita. En huomioinut pinnapultin juuren halkaisiaa, niin takalevy ei vielä mene ihan loppuun asti.
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa Joni145

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 319
  • www.vrcf.fi
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #49 : 10.08.2013, 09:46:42 »
On siinä tovi mietitty vedetty miettimissavuja  ;D
145 B20a+M41 -73, 244 B19e+M47 -80, PV B18+M40 -64 projekti. PV 544 JM B22+M40, 142 jm B230+M40 Plus muutama varaosa-auto.

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #50 : 10.08.2013, 22:02:40 »
juu, parit perssavut on tullu veeltyä. Ja taitaa viel muutaman kerran goltin kivi särähtää. En näköjää oo muistanna laittaa kuvaa rattiakselista, sekin olis paikallaan.
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #51 : 12.08.2013, 07:53:47 »
Rattiakselin kuvatus jäi lattailematta, tollei se nyt sinne istu. Ennen kuin sitä muutellaan. Jotenkin uskon muutaman kilometrin jälkeen tulee mieli muuttaa johonkin suuntaan.

Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #52 : 11.09.2013, 21:35:15 »
Ny olis kaaret paikallaan.













Sekä takasillan ylitys tehty, ei se kaunis ole mutta männöö näissä hommissa.
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa Ökkelö

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 83
  • www.vrcf.fi
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #53 : 11.09.2013, 23:04:55 »
Mites nuo jarrut riittää tuommoselle painolle? Lähinnä nuo levyt mietityttää kun on pirun ohuet.
Meinaan et paksutkin levyt menee tuommosessa käytössä melko herkästi todella kuumaksi.

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #54 : 12.09.2013, 09:23:30 »
mopon jarruja on ollut käytössä jo pitkään. Ne ei joudu ihan niin koville kuin rallissa tai puhtaasti asfaltilla ajettaessa. Ja lähdöt ovat aika lyhyitä.
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #55 : 12.09.2013, 09:25:54 »
mopon jarruja on ollut käytössä jo pitkään. Ne ei joudu ihan niin koville kuin rallissa tai puhtaasti asfaltilla ajettaessa. Ja lähdöt ovat aika lyhyitä.
Jooja nehän jäähtyy huomattavasti paremmin kuin paksut auton levyt.
Painoakaan tuskin tulee niin älyttömästi per nurkka että olisivat äärirajoilla.
Mopoissa kun tahtoo olla rajusti ylimitoitetut jarrut.

Poissa Ökkelö

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 83
  • www.vrcf.fi
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #56 : 12.09.2013, 10:54:15 »
mopon jarruja on ollut käytössä jo pitkään. Ne ei joudu ihan niin koville kuin rallissa tai puhtaasti asfaltilla ajettaessa. Ja lähdöt ovat aika lyhyitä.

Juu kunhan kyselin.  :)
Näyttää vaan aika hurjalle tuommonen levy :)

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #57 : 12.09.2013, 23:06:57 »
Jooja nehän jäähtyy huomattavasti paremmin kuin paksut auton levyt.
Painoakaan tuskin tulee niin älyttömästi per nurkka että olisivat äärirajoilla.
Mopoissa kun tahtoo olla rajusti ylimitoitetut jarrut.

Siis ihan painonsäästön nimissäkö tuollaisia laitetaan, vai onko niistä jotain muutakin kongreettista hyötyä?
Ei toi jäähdytys sit ainakaan voi se syy olla, jos jarrut eivät kerran niin koville edes joudu.

Poissa niskja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 99
  • No, perkele...
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #58 : 13.09.2013, 08:45:49 »
Painon säästö on suurin syy. Vertaa volvon etulevyjen sekä satuloiden painoa. Punnitsin etulevyt ja satulat jotka painoi yhteensä 12 kg, ja nuo mitkä on paikallaan on 6,5 kg. Jos olisin paremmin rahoissani niin alumiinista olisi tullut keskiöt ja silloin painoa tulisi n. 4 kg.
Dirty Deeds Done Dirt Cheap

Poissa keskone

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 62
  • www.vrcf.fi
Vs: VOPEL -76, Autokrossi
« Vastaus #59 : 13.09.2013, 23:37:12 »
Jos laikka olisi pari milliä paksumpi (niin kuin auton laikat yleensä ovat) niin jäähdyttävää pinta-alaa ei olisi kuin nimellisesti enemmän.
Mopon jarrut riittää noissa laitteissa varmaankin sen tarvittavan käyttöiän ajan.

 

RallyBaron  Samppasport