Ateho  Elekma

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 260305 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #15 : 02.03.2011, 09:22:48 »
Noniin, tämäkin tottero lähtee korjaamolle tänään..

Seissyt jo kolmatta viikkoa pihassa turhan panttina, ja nyt korjaamolle ja kaikki kuosiin.  :nälkä:
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #16 : 03.03.2011, 02:54:48 »
hyvän vaihdon teit c70:stä  :)
en tarkoita että se olisi sitten ollut jotenkin huono.

pirtsakka konehuone  ;)

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #17 : 03.03.2011, 09:43:53 »
hyvän vaihdon teit c70:stä  :)
en tarkoita että se olisi sitten ollut jotenkin huono.

pirtsakka konehuone  ;)

No tokihan tämä olisi ihan ajokunnossa kun vain hakisin uuden akun ja nakkaisin kiinni, mutta koen vain tarpeelliseksi että korjaamolle ja kaikki läpi ja täysin kuntoon. :)

Ja tuo konehuoneen ulkonäkö alkaa jo kyllästyttämään, korin väriä sinne pitäis saada..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #18 : 03.03.2011, 15:00:28 »

Ja tuo konehuoneen ulkonäkö alkaa jo kyllästyttämään, korin väriä sinne pitäis saada..
Hommaa rosteriset ahtoputket, niin tulee konehuoneeseen näköä 8)
Eli sellaiset vanhanmallisella kierrolla olevat röörit.
Lisäksi saat vähän pienemmän ahtoviiveen...

Mutta enivei, eikös se ole tärkeämpää, että mitä siellä konehuoneessa tapahtuu, senku se ulkonäkö.
Itellä ainakin pakkaa pelti olemaan suurimman osan ajasta kiinni, eli se ulkonäkö on aika toissijainen juttu ::)
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #19 : 03.03.2011, 15:06:30 »
Hommaa rosteriset ahtoputket, niin tulee konehuoneeseen näköä 8)
Eli sellaiset vanhanmallisella kierrolla olevat röörit.
Lisäksi saat vähän pienemmän ahtoviiveen...

Mutta enivei, eikös se ole tärkeämpää, että mitä siellä konehuoneessa tapahtuu, senku se ulkonäkö.
Itellä ainakin pakkaa pelti olemaan suurimman osan ajasta kiinni, eli se ulkonäkö on aika toissijainen juttu ::)

Niillähän sitä sais.. Olisko linkkiä mistä sais kyseisiä?

Ja on se itelläkin enemmän kiinni, mutta kun sen pellin nostaa, niin ulkonäköä pitäis löytyä. ;D
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #20 : 03.03.2011, 15:17:16 »
Niillähän sitä sais.. Olisko linkkiä mistä sais kyseisiä?

http://www.speeding.nu/categories_listing.php?cPath=114_103
Tuolla ois ainakin suht järkevään hintaan, noissa ei tosin tule silikoniletkuja mukaan...

iPd:ltä ja VolvoPartsOnlinesta saa koko settiä, mutta vähän suolaiseen hintaan...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa arttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 217
  • R129 SL 300-24 M104 Turbo
    • Tehonmittaus.fi
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #21 : 03.03.2011, 15:19:04 »
R129 SL 300-24 M104 Turbo 855 T-5R

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #22 : 03.03.2011, 15:21:01 »
ei kyllä sitten tonttu kannata kahdesta putkesta maksaa n.239euroa ? + letkut ja kiinnikkeet

jos auto kerta seisoo ni ota ne putket irti ja viet johki pajalle ja sanot tuuma koon minkä kokosta haluat niin tekevät sulle halvemmalla nuo. (kysymällä ei häviä)
« Viimeksi muokattu: 03.03.2011, 15:23:34 kirjoittanut skebazu »

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #23 : 03.03.2011, 15:21:58 »
Täs yks:

do88 Turbo Tryckrör

no tu on jo vähän asiallisempi kun tulee letkut mukana  ;)
mutta kysy jostain pajalta

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #24 : 03.03.2011, 15:30:52 »
Täs yks:

do88 Turbo Tryckrör
Kappas, ei ois enää mikään järkyttävän hintanen...

Äkkiä kun laskin, niin 350€ Suomeen posteineen.
Tosin noi lapselliset klemmarit voi heti heittää jokeen, jotka tuossa setissä on mukana.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #25 : 03.03.2011, 15:33:32 »
Kappas, ei ois enää mikään järkyttävän hintanen...

Äkkiä kun laskin, niin 350€ Suomeen posteineen.
Tosin noi lapselliset klemmarit voi heti heittää jokeen, jotka tuossa setissä on mukana.

mielestäni kyllä aika paljon ??? onhan nuo toki jo valmiiksi kiillotetut mutta kuitenkin.
paljokohan joku paja pyytäisi jos kasaisivat putket ja itse sitten kiillottaisi ?
« Viimeksi muokattu: 03.03.2011, 15:35:34 kirjoittanut skebazu »

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #26 : 03.03.2011, 16:04:21 »
mielestäni kyllä aika paljon ??? onhan nuo toki jo valmiiksi kiillotetut mutta kuitenkin.
paljokohan joku paja pyytäisi jos kasaisivat putket ja itse sitten kiillottaisi ?
Katoppa äkkiä, että mitä noi letkut maksaa, eivät ole ilmaisia...

Jos saat jossain teetettyä ko. putket ja vielä letkut ostettua niin, että hinta jää selvästi alle tuon, niin tuuria tai suhteita pitää olla.
Eipä tuollaisten tekeminen kuitenkaan mikään ihan "tosta vaan" homma ole, pitää vähän mittailla ja sommitella yms.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #27 : 03.03.2011, 16:07:11 »
Katoppa äkkiä, että mitä noi letkut maksaa, eivät ole ilmaisia...

Jos saat jossain teetettyä ko. putket ja vielä letkut ostettua niin, että hinta jää selvästi alle tuon, niin tuuria tai suhteita pitää olla.
Eipä tuollaisten tekeminen kuitenkaan mikään ihan "tosta vaan" homma ole, pitää vähän mittailla ja sommitella yms.

kyllä mä tiedän sinisten silikooni letkujen arvon  ;)
mutta kallis setti on :) aina sitä pajalla kannattaa käydä kysymäs.

Poissa don

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 104
  • Ja siitä se ajatus sitten lähti
    • doninmaailma
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #28 : 03.03.2011, 20:21:23 »
Täs yks:

do88 Turbo Tryckrör

Tuon hinnan alle on vaikea päästä eli unohda teettäminen...ellei sulla ole jotain kaveria sellaisissa firmoissa töissä, jossa on kunnon pelit ja vehkeet.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon"
« Vastaus #29 : 11.05.2011, 09:23:36 »
Nyt alkaa pikkuhiljaa mennä hermot..

Volvo on nyt ollut toista kuukautta korjaajalla, ja mitään ei oo tapahtunu. Vaihdettu akku että saa siirrettyä Volvon notta mahtuu mersut talliin..

Yleensä autot laitetaan kuntoon siinä järjestyksessä kun ne sinne viedään, mutta täälä päin ei..

Korjaaja viimeisen päälle mersumies, niin tottakai mersut joissa "ylihuomenna menee leima umpeen, laitaks kuntoon?" korjataan heti välittömästi, ja Volvo, joka on odottanut toista kuukautta leima pitkällä yli 2 viikkoa, saa vain odotella..

Tällä viikolla käyn kylässä, ja saa muuten tehdä hommat mulle halvalla, jos ei nyt ala tämän viikon aikana tapahtumaan.  :peetu:


Ja vähän iloisempaakin asiaa: Tänään 20V  <Kippis>  *taavih-> Pikku pirskeet tiedossa perjantaina, toivottavasti jääkiekkoakin saa kattoa.  S*
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy