Carcom Oy  Ateho

Äänestys

Tuleeko tämä auto saamaan leiman ja mahdollisesti kestämäänkin nipussa?

Tulee.
30 (62.5%)
Ei tule.
6 (12.5%)
Täys paska, leviää jo ennen leimausyritystä.
12 (25%)

Äänestäjiä yhteensä: 45

Äänestys päättynyt: 21.06.2013, 00:46:21

Vs: 855 2.0 T-5 "Perhewagon"

  • 933 Vastauksia
  • 261083 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #45 : 04.10.2011, 21:22:39 »
On auto vakio? Mietin ettei vain olis vain menny sylinteriputkia rikki. Niitäkin menee joskus. Omasta vanhasta matalapaine mallistakin meni nykyisellä omistajalla.

On se vakio.. Vielä  8)

EDIT: Niin Ribbe, mitä oireita sun matalapaineturbossa sitten oli kun oli sylinteriputki rikki?
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011, 22:16:59 kirjoittanut Tonskulii »
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3082

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #47 : 04.10.2011, 22:45:38 »
Tuossa yksi tarina:

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2222.0
Niin, tuohan on juuri se Ribben vanha.   ;)
Kts yllä Ribben postaus  ^^

EDIT: Niin Ribbe, mitä oireita sun matalapaineturbossa sitten oli kun oli sylinteriputki rikki?
Ei menny Ribben aikana vaan nykyisellä omistajalla.
Kts tuo Puusilmän linkki.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011, 22:47:34 kirjoittanut pomo »

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #48 : 04.10.2011, 22:57:05 »
Jaahas.. Jos merkkaa mitään, niin tuossahan paisariin EI kerry kuplia, se vain tulvii yli..
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Puusilmä

  • Kankea kahvimestari sr.
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3082
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #49 : 04.10.2011, 23:03:19 »
Niin, tuohan on juuri se Ribben vanha.   ;)
Kts yllä Ribben postaus  ^^


Jaa, en tiennyt että se on tuo sama :).

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #50 : 05.10.2011, 14:30:42 »
Tuo sylinteriputkien halkeilu on lähinnä tuon 2,5 koneen ongelma, ei niinkään näiden 2,3 koneiden...
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #51 : 05.10.2011, 15:14:16 »
Tuo sylinteriputkien halkeilu on lähinnä tuon 2,5 koneen ongelma, ei niinkään näiden 2,3 koneiden...

Toivotaan näin..

Lupasivat Laulajalla soitella, kun saavat koneelle tehtyä jotain. Heti osasivat sanoa että Hiomo Isokankaalle tuo kansi lähtee, mutta katotaan sitte lähempänä lisää..

Mitä ilmeisimmin kansi oijotaan jos on pakko, sitten laitetaan jakopää + vesipumppu uusiksi, uudet öljyt koneeseen ja sitte rauhallista ajoa vaan.. ::) Näin sen pitäis mun ajatusmaailmalla sujua.. Jos budjetti sallis, niin samalla vaihtuis H-profiilit ja 19T, mutta kun ei salli..  :tickedoff:
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa skebazu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1178
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #52 : 05.10.2011, 19:03:25 »
Toivotaan näin..

Lupasivat Laulajalla soitella, kun saavat koneelle tehtyä jotain. Heti osasivat sanoa että Hiomo Isokankaalle tuo kansi lähtee, mutta katotaan sitte lähempänä lisää..

Mitä ilmeisimmin kansi oijotaan jos on pakko, sitten laitetaan jakopää + vesipumppu uusiksi, uudet öljyt koneeseen ja sitte rauhallista ajoa vaan.. ::) Näin sen pitäis mun ajatusmaailmalla sujua.. Jos budjetti sallis, niin samalla vaihtuis H-profiilit ja 19T, mutta kun ei salli..  :tickedoff:

salliiko edes porttauksen kanteen ? kun se isokankaalle kerta menee

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #53 : 05.10.2011, 21:59:32 »
salliiko edes porttauksen kanteen ? kun se isokankaalle kerta menee

Tiedä edes mitä tuo maksaa, ja onko tuolla todellisuudessa käytännön vaikutusta.. ::)
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #54 : 10.10.2011, 19:41:27 »
No Laulajahan se soitteli äsken. Kansi lähtee huomenna Isokankaalle, koeponnistetaan ja mahdollinen plaanaus ja tsekataan venttiilit. Että hyvähyvä.

Sitte vähä huonompi asia. Olivat tuota Mitsua öögailleet, ja totta helvetis se on mun tuurilla väljä. Olivat kyselleet huoltoa, Seinäjoella 700€..

Nyt sit herää kysymys, että lykätäänkö suosista koko auto paaliin, vai kattellaanko ebay:stä uutta 15G:tä tai 16T:tä, vai yritetäänkö tuolla turbolla ajaa vielä jonkin aikaa.. Tuskin tekee koneelle hyvää kun väljällä turbolla ajetaan, mut ei täs nyt oikein muutakaan voi.. Ja rahahan tunnetusti kasvaa puissa..

Kyllä v*ttu tämon perseestä.  *tumppuun->
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #55 : 10.10.2011, 20:51:05 »
No Laulajahan se soitteli äsken. Kansi lähtee huomenna Isokankaalle, koeponnistetaan ja mahdollinen plaanaus ja tsekataan venttiilit. Että hyvähyvä.

Sitte vähä huonompi asia. Olivat tuota Mitsua öögailleet, ja totta helvetis se on mun tuurilla väljä. Olivat kyselleet huoltoa, Seinäjoella 700€..

Nyt sit herää kysymys, että lykätäänkö suosista koko auto paaliin, vai kattellaanko ebay:stä uutta 15G:tä tai 16T:tä, vai yritetäänkö tuolla turbolla ajaa vielä jonkin aikaa.. Tuskin tekee koneelle hyvää kun väljällä turbolla ajetaan, mut ei täs nyt oikein muutakaan voi.. Ja rahahan tunnetusti kasvaa puissa..

Kyllä v*ttu tämon perseestä.  *tumppuun->

Ei mitään järkeä huoltaa turboa suomessa tuohon hintaan, kun ruotsista saa hyvällä tuurilla tehdas uusia samaan rahaan.

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #56 : 10.10.2011, 21:08:22 »
Ei mitään järkeä huoltaa turboa suomessa tuohon hintaan, kun ruotsista saa hyvällä tuurilla tehdas uusia samaan rahaan.

Puhut asiaa.

Täs on nyt vaan yks ongelma. Raha. Sitä ei tällä hetkellä todellakaan oo. Uskon, että nyt kun kansi on kuosissa, niin koneelle tehdään kaikki välttämätön, että se saadaan leimattua ja ajoon, ja sitten, kun budjetti sallii, mennään kaikki läpi, mukaanlukien kulkupuolen piristys.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa sjos

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5879
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #57 : 10.10.2011, 21:19:36 »
Puhut asiaa.

Täs on nyt vaan yks ongelma. Raha. Sitä ei tällä hetkellä todellakaan oo. Uskon, että nyt kun kansi on kuosissa, niin koneelle tehdään kaikki välttämätön, että se saadaan leimattua ja ajoon, ja sitten, kun budjetti sallii, mennään kaikki läpi, mukaanlukien kulkupuolen piristys.

Noi korjatut tai turbon korjaaminen on kyl sika hintaista.
Sen takia itsekkin ostin uuden tuon 19T:n, 899e

Kumma asia tuo raha, tuntuu lähes jokaista vaivaavan.
Itekkin olin suunnitellut vanteiden ja valojen ostoa, mut tuonne koneeseehan nekin rahat taas meni. >:(

Ei muutakun kone muuten kuntoon, laittelee sit myöhemmin oheislaitteet uuteen uskoon.
Chrysler PT Cruiser :smoke:

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #58 : 10.10.2011, 21:22:52 »
Noi korjatut tai turbon korjaaminen on kyl sika hintaista.
Sen takia itsekkin ostin uuden tuon 19T:n, 899e

Kumma asia tuo raha, tuntuu lähes jokaista vaivaavan.
Itekkin olin suunnitellut vanteiden ja valojen ostoa, mut tuonne koneeseehan nekin rahat taas meni. >:(

Ei muutakun kone muuten kuntoon, laittelee sit myöhemmin oheislaitteet uuteen uskoon.

Pakko, ei tässä muu auta.. Leuka rinnassa kohti uusia pettymyksiä, vai miten se oli..

Toivotaan, että saadaan vielä tämän kuun aikana ajoon, jos vaikka vähä helpottais..

Tuosta turbon vaihdosta.. Jos heti vaihtaa isompaa, niin siinähän joutuis sitten samalla dp:nkin uusimaan, eli 1 rahareikä lisää. Nou mani nou fani.
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Vs: 850 2.3 T-5 "Perhewagon" Ikuisuusprojekti.
« Vastaus #59 : 10.10.2011, 21:24:43 »
Onkohan näistä kopioista kenelläkään mitään kokemusta, kaupaksi tuntuvat kyllä menevän.
Isot pojat varmasti kertoo ettei noilla tee mitään, mutta hinnan takia voisin itse ainakin sortua...

http://www.hammarsmotor.se/category.php?id_category=103
« Viimeksi muokattu: 10.10.2011, 21:26:48 kirjoittanut Kimmo S. »

 

Kulkukoira  Proturbo