0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Minä oon tehny itse ihan vaan paperille vertailun jossa kohdeauto, vertailuauto (mallisarjan tehokkain) ja ns. luovuttaja-auto. Seiskassa periaatteessa kaasuiskarit ja paksut vakaajat kun on niin vastaa mallisarjan tehokkainta. Turboja kun on saanut pienemmilläkin jarruilla ja perästä ne nyt eivät erota onko se 1030 vai 1031.
Vaihdoin mekaanisen kaasuläpän sähköläppään ni joutu tekee inasen lisää tilaa, koska sähköläpän koneisto otti konepeltiin kiinni. Onneks selvisi ilman rälläköintiä, kun homma hoitui pelkällä vasaroinnilla.https://www.instagram.com/p/CKq_-GqhNvj/
Tämä on Suomen ensimmäinen katulaillinen LS swapattu Volvo. Ei mulla muuta. https://www.instagram.com/p/CL3iEgCB9fl/?igshid=1gl2scqfk57ki
Käytitkö tätä penkissä lainkaan vai tarvitsiko edes käyttää?
Sit vaan kesää odotellaan et pääsee höntsäilee!