Laitetaas vähän uutta ihmettelyä tähän topikkiin,nimittäin katsastuskäynnistä,kun melkein suurimmalla osalla tuntuu olevan Volvoissaan kiinni lastua ym. viriosaa.Jos ja kun kerran vähäpäästöistä turbokonetta ei saisi muutella..niin mitä katsurit sanoo näistä nyrkinkokoisista ahtomittareista,varsinkin jos ne näyttää sitä 1,0-1,2 bar lukemaa kun katsuri ajaa autoa konttorin pihalla,tai sitten konehuoneen bleedit ym. lisäjouset hukkaportin tangossa.Vaikka kaiken näkyvissä olevan virityksestä kielivän rekvisiitan riisuisi pois,niin eikö katsuria ihmetytä ajaa esim. reilusti yli 200 hevosvoimaista 400nm vääntävää vanhempaa ruotsalaista perheautoa?Pakkohan sen on jotain huomata kun autoja työkseen kokeilee.Vai onko kaikilla jo oma henk.koht. tuttu katsastaja joka vain katsoo läpi sormien..vai pitääkö auto vain palauttaa "normaaliksi" katsastuksen ajaksi? Olisi tarkoitus alkaa laittaa autoon jotain näistä varusteista niin siksi kyselen.