Mulla kävi samanlainen homma hitusen pahempana reilu vuosi sitten kun pelkääjän puolelle 40 Volvoon jouduin vaihtamaan sen iskarin tukikumen, hieman ihmettelin iskaritolppaa kasatessakin että on vähän hassun näkönen, iskaritolppaa paikoilleen Volvon koriin monta kertaa yrittämisen laittamisen jälkeen, täytyi purkaa taas iskaritolppa ja todeta että kierrejousi vääntynyt kieroon ja täytyy ostaa uusi kierrejousi.
Korissa oli vähän hankausjälkiä ja minusta näytti että iskaritolpalla on pelkääjän puolella vähemmän tilaa kuin kuskin puolella.
Tuo tukikumi kyllä pitää ääntä ja kuvailemasi tyyppisiä ääniä, mitä mulla on kolmesta 40 volvosta tietoa niin iskarin tukikumi hajoaa herkemmin pelkääjän puolelta ja kierrejousi napsahtaa poikki kuskin puolelta ja vieläpä yläpäästä jolloin keula repsahtaa ja saattaa hajottaa muutakin, iskarin suojakumen ainaskin.
Onko koiranluu missä kunnossa, sehän voi kans hieman kopista jos on jo vähän väljä, etenkin kuoppaisella tiellä.