Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Projektipäiväkirjat => Aiheen aloitti: And11 - 20.03.2015, 07:56:36
-
Autona 850 T5 -94
-150tkm
Hankitut härpäkkeet:
-19T turbo
-S60R pakosarja
-350cc suuttimet
-ipd tulpanjohtosarja + MSD puola
-3" Downpipe + 2.5" Simons catback
-3" flowmaster katalysaattori katsastusta varten, muuten ajellaan ilman kattia
-K&N kartiosuodatin
-toinen Ecu uudelle ohjelmalle
-Säätö dynossa
-
Itse ainakin vaihtaisin koneeseen h-profiili veivit lisäksi jos haluaa että kone kestää. Mutta hyvältä kuuostaa :)
-
(http://s8.postimg.org/683mfxzck/WP_20150322_003.jpg)
-
Mielenkiinnolla odotellaan minkälaiset lukemat ko. kokoonpanolla saa irti (http://murobbs.muropaketti.com/styles/default/xenforo/hymiot/kahvi3.gif)
E: Paljoko muuten maksoi suuttimien testaus + o-renkaat + filtterit?
-
Suuttimien huolto maksoi 12.5e/kpl
Kuvissa suuttimet ennen ja jälkeen huollon
Speedtest
(http://s29.postimg.org/m3pvrh113/Speedtest_pesty.jpg)
(http://s29.postimg.org/jl46qsfav/Speedtest_ennen.jpg)
Tuotto @3bar
(http://s27.postimg.org/bqw588k0z/Tuotto_15s_3_BAR_ennen.jpg)
(http://s27.postimg.org/xc17vugrn/Tuotto_15s_3_BAR_pesty.jpg)
-
Onkohan ensimmäinen pari ennen-ja-jälkeen kuvia mennyt väärinpäin, kun näyttäisi tuotto laskeneen huollon myötä?
Ei se näköjään kallista ole. Mä oon tehny tuon kerran ite koululla ja kerran kaverin kautta. Muutaman euron joutunu filttereistä maksamaan. Seinäjoella en tiedä tekeekö tuota muut ku ammattikorkean autolabra. Tuntuu ne testivehkeet olevan aika harvassa.
-
Olet oikeassa, väärinpäin ovat menneet illalla säheltäessä. Korjataan ;)
-
(http://s11.postimg.org/3jsv433ki/WP_20150327_001.jpg)
(http://s11.postimg.org/sofa3rdn6/WP_20150327_003.jpg)
(http://s11.postimg.org/eaghprh76/WP_20150328_002.jpg)
-
Kai tämä tulee muulla ahtimella ku tuolla mitsulla?
-
(http://s4.postimg.org/c1e2jc6to/WP_20150409_001.jpg)
-
Vaihda ennemmin suoralaippainen pakopesä...sulla näkyy olevan hukkisreiässä halkeama.
-
Kuva on vanhasta turbosta
-
(http://s4.postimg.org/hlfglc18s/WP_20150519_18_36_29_Pro.jpg)
-
Projekti on päätöksessä ja auto käytettiin säädettävänä. Pyörille saatiin tehot 320hp/430nm. Vääntöä jouduttiin rajoittamaan ja muutenkin mentiin myös vakio kytkimen ja kiertokankien ehdoilla.
-
Projekti on päätöksessä ja auto käytettiin säädettävänä. Pyörille saatiin tehot 330hp/430nm. Vääntöä jouduttiin rajoittamaan ja muutenkin mentiin myös vakio kytkimen ja kiertokankien ehdoilla.
Komeet lukemat ! Vakiocoolerilla ? Missä säätö tehtiin ?
Millaset ahtopaineet muuten ? Paljon huipputehon kohalla ?
-
Cooleri on vakio. Säätö tehtiin Harinen special tuning oy
Tossa käppyrää
http://postimg.org/image/96415h91t/ (http://postimg.org/image/96415h91t/)
Max ahtopaine on 1 bar