Nonniin leimattu (yritetty), apparin puoleinen pallonivel väljä, valokuvio huonot ajovaloissa ja toinen sumari osoittaa taivaalle, toinen maahan.
Käsijarrukahva nousee liian ylös.
Hain uudet umpiot motonetistä, valotehoa aivan todellapaljon enemmän kuin vanhoissa umpioissa. Ei juurikaan hajontaa valokeilassa eli hyvä ostos.
TRW:n tukivarsikin tuli hommattua ja asennettua.
Toista sumaria ei voi säätää, säätö rikottu ja liimattu.
Käsijarrut säädetty ja samalla jarrut herkistetty takaa. Käsijarru laahaa kun säädin liian hilkulle. Ei kampea vielä käsin pyöritettäessä mutta kuumenee ajaessa. Täytyy löysätä päivällä. Tai leiman jälkeen niin saa vetää reippaammin irti. Ei kelvannut vaikka käkkäri piti kolmannella napsulla rinteessä, nousee liian herkästi ylös että katsuri saa tappiin.
Kaivelin lampunpesimet esiin ja avasin moottorin ja korjasin. Pyyhkijän varret ja sulat tilasin Skandixilta ja ne ovat tulossa.
Ja tietty vaihtokone kilkkeineen hommauksesta. Kaupoista on sovittu ja vkl varmaan noutamaan R-konetta hilppeineen.
Siitä sitten rakennetaan tähän parempi mylly.
Auto huutaa maalia, kesällä hiekkapuhallus takakaariin, helmojen päätyyn, etusiipiin yms. Sitten ruiskulla maalia. Laitetaan kuntoon taasen. Paremmat maalit, Upol 7 varmaan edelleen pohjalle mutta hiekkapuhalluksen jälkeen ja pintaan kunnon automaalit eikä paukkupulloa.