Autoracing  KL-varaosat

Itkiskö vai nauraisko?

  • 35 Vastauksia
  • 11846 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vollemies

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 626
  • www.vrcf.fi
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #30 : 06.08.2013, 16:47:56 »
Itse katselin dieseli V70 viimetalvena ja sellaisen sitten myös ostin. Muuan automaattia kun kävin katsomassa - oliko -02:n tai -03:n - josta olisivat pyytäneet noin 7000 € noin 350 000 km ajetusta, joka oli ollut aikaisemmin myös taksina. Kun kyselin automaattilaatikon kestävyydestä kaksi myyjää vakuutteli minulle kuorossa, että kyllä ne kestävät kun on vain huollettu ja juuri se kyseinen oli niin tarkkaan huollettu että ....
No, otin toisesta paikasta manuaalin (kun vanhaan automaattiin en halunnut sekaantua), pikkuisen vanhemman ja vähemmän ajetun.

Autoliikkeet eivät taida pystyä kovin valtavasti vetämään myyntihintaa ylös mutta vaihdokeista maksettavat hinnat ovat todella surkeat eli ~ nettiauton halvin suunnilleen vastaavan ikäinen.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #31 : 06.08.2013, 20:08:34 »
viimeksi kun oltiin kalustoa vaihtamassa uuteen niin molemmilla oli ajettu 290tkm ja kolme vuotta vanhoja, tarjottiin vaihdossa uuteen samanmoiseen eli v70:seen niin aikaväliä oli vain viikko niin isännän autosta olisivat hyvittäneet 6t€ vähemmän  :o  ei tullu volvoa ei ::) saas nähdä mitä sanovat jos/kun tarjotaan v70:seen vaihdossa tuota mondeota :D
« Viimeksi muokattu: 06.08.2013, 20:11:38 kirjoittanut JoonasH »

Poissa junnu146

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
  • www.vrcf.fi
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #32 : 07.08.2013, 13:49:24 »
automyyjät näyttää kattelevan nettiautosta hintansa nykyään.. olin muuan vuosi takaperin vaihtamas bemaria volvoon yhdessä pienemmässä liikkeessä niin myyjä ensin puolusteli oman autonsa korkeaa hintaa (näytti nettiautosta kalleimman samanmallisen, vaikka se sen auto oli paljon enemmän ajettu ja huonommilla varusteilla jne). sit hinnoteltiin mun auto.. nettiautosta näytti halvimpia samanmallisia ja perusteli välirahaa sillä.. yritin selittää että nuo bemarit mitä mulle näyttelet on pienemmällä koneella,enemmän ajettuja ja karvalakkimalleja mut ei kuulemma vaikuttanu hintaan niin merkittävästi  :D eipä yllättäen tullu kauppoja..
V50 T5 AWD
EX: 855 2.4, 855 T5, mk1 S80 2.5D

Poissa D5GT

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2638
  • www.vrcf.fi
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #33 : 07.08.2013, 19:00:53 »
Niin ne pienemmät, ketkä ei maksa autodatalle tms. valmiiksi pureskellusta tiedosta..

Poissa Iso Ile

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 40
  • www.vrcf.fi
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #34 : 21.08.2013, 18:34:28 »
Niinpä niin, nettiauto. Kyllähän me saadaan noi hinnat hilattua ylöspäin kun jokainen laittaa autonsa helve..in moiseen ylihintaan nettiauton sivulle. Siellä se automyyjä sitten surffailee ja etsii vastaavaa kun sinun autosi on ja laskeskelee sitten näiden ylihinnoitettujen autojen mukaan sitä keskiarvoa ja vot, on oman autosi hinta sitten kohillaan, eiks je. :D
Tässä lääke. Jokainen joka laittaa nyt auton myyntiin nettiauton sivuille, niin reilusti vaan sitä hintaa. Pienellä viiveellä rupee nää meidän pirssien hinnat vastaamaan todellisuutta. ;)

automyyjät näyttää kattelevan nettiautosta hintansa nykyään.. olin muuan vuosi takaperin vaihtamas bemaria volvoon yhdessä pienemmässä liikkeessä niin myyjä ensin puolusteli oman autonsa korkeaa hintaa (näytti nettiautosta kalleimman samanmallisen, vaikka se sen auto oli paljon enemmän ajettu ja huonommilla varusteilla jne). sit hinnoteltiin mun auto.. nettiautosta näytti halvimpia samanmallisia ja perusteli välirahaa sillä.. yritin selittää että nuo bemarit mitä mulle näyttelet on pienemmällä koneella,enemmän ajettuja ja karvalakkimalleja mut ei kuulemma vaikuttanu hintaan niin merkittävästi  :D eipä yllättäen tullu kauppoja..
Volvo 850 glt -92
Volvo S80 2,4T -01

Poissa volvesteri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 284
  • www.vrcf.fi
Vs: Itkiskö vai nauraisko?
« Vastaus #35 : 26.09.2013, 18:06:30 »
Pitäisköhän tuota lähteä autokaupoille? Pyysin tarjouksen uuteen 1.4TSI DSG Elegance Octaviaan. Vaihdossa antaisin 08/09 V70 2.4DA Summum 203tkm ajoilla. Volvosta hyvitys 13 500€ ja Skodasta pyynti 30 994€. Eli muutaman satasen kalliimpi mitä Skodan omilla sivuilla hinnastossa  ;D

Tehdäänkö kaupat?

En kyllä toisaalta oikein tiedä, kun Skoda on tuontiauto ja oma Volvo SUOMIAUTO...

Eihän tuo hyvitys hinta ollut kuin 4-5000€ pienempi mitä Nettiauton halvimmat. Siihen päälle uuden auton tinkimätön kate%.

Kumma että meidän kylillä monet käy naapurikunnissa autokaupoilla...
-12 V60 D3A

 

Proturbo  Autodiagnoosi