Hyvä moottori noilla ekan viestin toimilla ja osilla tulee. Tosiaan joku R-nokka olisi hyvä, se vääntää tosi mukavasti ainakin itsellä alhaaltakin, mutta jaksaa vielä ylhäälläkin antaa tehoja. Kohdistele imusarja ja imukanavat ettei tule negatiivisia pykäliä. Itse vetänyt nokkia ja laahureita sekaisin, mutta katsellut aina tarkasti läpi, että on suorat pinnat. jos nostinlaahuri kulunut montulle, se on menyt vaihtoon, jos yhtään rokkoa, menee vaihtoon. Vanhat kannenpultit on käytetty useaan kertaan aina, niistä mittaamalla kaikki näkee, onko joku venähtänyt, vai onko useampikin venähtänyt. PUHDISTA LOHKON KIERRE-REIJÄT kierretapilla !! sekä pultin kierteet. kasta rauhallisesti öljyyn kierteet, menee ihan eritavalla pultit momenttiin paukuttelematta niitä. Motonetistä ohuin pahvi mitä saa väliin, jos haluat varmistella, suihki kuparisprauta (esim. permatex, motonet), itse laitoin ja hyvä tuli. Pakosarjan reijät tulee olla myös isommat kuin pakokanavan suut kannessa, ei tarvitse täsmätä reijät kunhan pakosarja on isompi. Kannattaa ehkä kalastaa kampiakselin etu- ja takakopat mallia stefalliset, ei tihku öljyä pihalle.
Hoonauta lohko kevyesti ja uusi männänrenkaat, se kannattaa aina tehdä kun kasaat, mikäli levällään. Kaasarit vaatinee säätöä hetken, mutta jäälle ainakin tulee hauskaa jo tolla moottorilla. Kärjetön jakaja-yksikkö vähintään jakajan sisään ! ei nakuttele alakierroksilla väännättäessä enää sen jälkeen. Ebaysta ~50e.